• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 20 فروردین 1398
کد مطلب : 51750
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@درختان بلوار سعیدی نسیم‌شهر خشکیده‌اند
با وجود بارندگی‌هایی که از اول سال داشته‌ایم فضای سبز بلوار آیت‌الله سعیدی حدفاصل پل سالور تا ابتدای شهرک فجر نیازمند رسیدگی است، به‌خصوص درختان آن که در حال خشک‌شدن هستند.

کامران از نسیم‌شهر

  دستور عقب‌نشینی ساختمان‌های لواسان صادر شود
شهرداری لواسان زمان صدور مجوز ساخت در کوچه‌های باریک دستور عقب‌نشینی املاک را بدهد. در برخی کوچه‌های لواسان آمبولانس هم نمی‌تواند وارد کوچه شود و اگر حادثه‌ای مثل سیل به‌طور ناگهانی رخ دهد، ‌فاجعه به بار می‌آید.
حاجی براتی از لواسان

   نیازمند ژن خوب امیرکبیریم
شرایط کنونی کشور نیازمند بروز یک ژن خوب امیرکبیرگونه یا مصدقی است که با نگاه کاملا ملی، مسائل را بدون توجه به حزب و گروهی خاص حل کند.
وطن‌دوست از تهران

@ بیمه سیل بین مردم شناخته شده نیست
یک ماهی که ایران بودم هر روز اخبار تلویزیون ایران را نگاه می‌کردم و نشنیدم کسی سخنی از بیمه سیل بگوید. فقط شنیدم که مسئولی گفت همه شاغلین چه بیمه باشند چه بیمه نباشند از کارگر و کارفرما 4‌ماه بیمه بیکاری خواهند گرفت. تکلیف وسایل زندگی سیل‌زدگان چه می‌شود؟
دبیری

  جلوی صادرات بی‌رویه گرفته شود
در سالی که رهبری به‌حق آن را سال رونق تولید نامیدند همه باید تلاش کنند با رونق واردات و تعطیل‌کردن صادرات ضمن ایجاد ثبات اقتصادی بخشی از خسارت‌های سیل سراسری را جبران کنند.
محمدزاده از یزد

  چرا نظارتی بر قیمت پیاز و گوجه نشد؟
قبل از عید پیاز گران شد، در عید سیب‌زمینی و انواع میوه‌ها، حالا نوبت گوجه‌فرنگی رسیده است. چرا مردم نباید بتوانند حتی یک املت راحت بخورند. مسئولان چرا نظارت کافی ندارند؟
آفریده از تهران

@ مسئولان برای هیچ بحران طبیعی آماده نیستند
بارندگی‌های چند روز اخیر باعث آبگرفتگی برخی مناطق مشکین‌شهر و طغیان کانال‌های آب داخل اردبیل مثل کانال گلمغان شد. خوشبختانه مشکل جدی نبود و کسی آسیبی ندید ولی این وضع نشان می‌دهد مسئولان برای هیچ بحرانی آماده نیستند و تا زمانی که اتفاقی نیفتاده اصلا بحرانی وجود ندارد!
میرزاپور از اردبیل

   اورژانس اجتماعی چندان کارآمد نیست
چند روز قبل بعد از مدت‌ها اشغال‌بودن خط تلفن اورژانس اجتماعی موفق به تماس شدم که از کتک خوردن دائمی یک خانم در همسایگی خودمان اطلاع‌رسانی کنم که گفتند اصلا به ما ربطی ندارد  و باید به 110زنگ بزنید و تا زمانی که خود آن خانم تماس نگیرد کاری از ما ساخته نیست. واقعا هماهنگی بین پلیس و این مرکز کار سختی است؟
ولی‌زاده از تهران

@ هشدارهای قبل از سیل کارآمد نبودند!
توقع داشتیم مسئولان بعد از این همه سیل قادر به هشدار قبل از خطر می‌شدند ولی اینچنین نبود و اگر انفجار ساعت 4 صبح در خط لوله گاز، مردم بابازید را بیدار نمی‌کرد امروز عزادار صدها نفر از مردم روستا بودیم. مردم بیدار شدند و‌ به کوه‌ها پناه بردند، اما بابازید در آب غرق شد.
بابایی از پلدختر

    با دروغ، بحران‌ها را بدتر نکنیم
بحران به‌خودی خود بحران است و عده‌ای به جای اطلاع‌رسانی با انتشار اخبار دروغ وضع را بحرانی‌تر  و از پدیده‌ای مثل سیل بهره‌برداری سیاسی به نفع یا ضرر جناحی خاص می‌کنند. واقعا سیاسی‌کاری تا کی؟
حاجی پروانه از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید