• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51389
+
-

نقل قول جنجالی رحمتی

خسته شدم، می‌خواهم از استقلال بروم

سیدمهدی رحمتی- دروازه‌بان باسابقه استقلال- هرگز تصور نمی‌کرد که داربی تهران با آن اتفاقات تلخ و حاشیه‌ای برایش به اتمام برسد. خوردن گل از داخل محوطه جریمه با ضربه سر یک‌بار دیگر ضعف کهنه کاپیتان آبی‌پوشان را روی خروج برملا کرد و پس از آن شائبه نقش وی در تعیین زننده ضربه پنالتی، باعث شد تا زخم کهنه هواداران این تیم نسبت به مشارکت رحمتی در برخی از تصمیمات مربیان سر باز کند تا بعد از آن بازی هجمه‌ای بی‌سابقه نسبت به سیدمهدی رحمتی ایجاد شود.
هواداران استقلال پس از شکست در داربی با شدتی بی‌سابقه دست به انتقاد از کاپیتان تیمشان زده و با هشتگ «نه_ به_تمدید_ رحمتی» در فضای مجازی به استقبال جدایی وی در پایان فصل رفتند. گذشت زمان نه باعث فروکش کردن خشم هواداران استقلال شد و نه باعث شکسته شدن سکوت کاپیتان آبی‌پوشان در مقابل منتقدانش. مطلب دیگری که از نقاط ضعف در کارنامه این بازیکن باتجربه محسوب می‌شود، حضور در تمامی شکست‌های سنگین یک دهه اخیر این تیم است؛ از شکست‌های سنگین آسیایی آبی‌پوشان مقابل العین و السد با ۶ و ۳ گل تا 2شکست بحث‌برانگیز این تیم مقابل پرسپولیس با نتایج ۳ بر ۲ (ایمون زائد) و ۴ بر ۲ و شکست‌های سنگین برابر تراکتورسازی و حتی یک شکست با ۴ گل مقابل ملوان. در روزهایی که منتقدان رحمتی به‌شدت علیه وی موضع گرفته و خواهان جدایی او از استقلال هستند، یادآوری خاطرات این شکست‌ها که بعضا در سرنوشت مربیان و مدیران گذشته این باشگاه هم دخیل بوده موجب خشم بیشتر هواداران استقلال از کاپیتان تیم‌شان می‌شود.روز گذشته هم خبرگزاری مهر در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که شاید رحمتی در پایان فصل از استقلال برود. این خبر در حالی در فضای مجازی دست به‌دست شد که با هیچ واکنشی از سوی کاپیتان
 آبی پوشان مواجه نشد تا کمی بیشتر جدی گرفته شود. سؤال این است آیا درحالی‌که انتظار می‌رفت رحمتی نسبت به این خبر واکنش نشان داده و آن را تکذیب کند، با سکوت معنادارش این خبر را به‌صورت تلویحی تأیید 
کرده است؟
جالب اینجاست که روز گذشته با یکی از همبازی‌های سابق رحمتی صحبت کردیم که اخیرا با دروازه‌بان استقلال صحبت کرده بود. او به خبرنگار همشهری گفت: «رحمتی به من گفت که از بازی در استقلال خسته است. او حتی گفت که بازی در استقلال فشار زیادی از لحاظ جسمی و روحی به او وارد کرده و تصمیم دارد که در پایان فصل از این تیم جدا شود».
مسئله دیگری که رحمتی را ناراحت کرده است، استفاده چرخشی از دروازه‌بان‌هاست. او در این فصل، عملکرد خوبی در استقلال داشت اما شفر بعد از اعتراض سیدحسین حسینی، تصمیم به بازی دادن به این دروازه‌بان هم گرفت که البته این شیوه چرخشی باب میل رحمتی نیست. باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل، رحمتی چه تصمیمی خواهد گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید