• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 18 فروردین 1398
کد مطلب : 51385
+
-

عالیشاه خط خورد ، همین

پرسپولیس سه‌شنبه در دیداری حساس به مصاف الاهلی خواهد رفت. این سومین بازی قرمزها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ است که با توجه به کسب یک امتیاز در 2بازی قبلی، اهمیت زیادی برای‌شان دارد. پیش از سفر به دوبی، در اقدامی قابل توجه، مدیران باشگاه پرسپولیس با هماهنگی کادر فنی تصمیم گرفتند که امید عالیشاه در این مسابقه همراه تیم نباشد.
 بعد از صحبت‌های عالیشاه پس از بازی با پیکان مبنی بر اینکه پس از پایان فصل افشاگری خواهد کرد و دلیل بازی نکردن خود را می‌گوید، سرمربی سرخپوشان تصمیم گرفت تا خیلی زود با این بازیکن برخورد کند و او را از لیست سفر به دوبی خط زد. خط خوردن امید عالیشاه از لیست قرمزها برای دیدار با الاهلی در شرایطی رقم خورد که مصدومیت او نیز بهبود یافته و پیش‌بینی می‌شد خیلی زود به ترکیب بازگردد.
 عصبانیت بعد از 30دقیقه گرم کردن
ناراحتی عالیشاه به این دلیل بود که در دقیقه 60 بازی پیکان و پرسپولیس، برانکو از دستیاران خود می‌خواهد امید عالیشاه که در حال گرم کردن خود در پشت دروازه تیمش بود را برای ورود به میدان فرابخوانند. در این هنگام محمد نادری در زمین دچار مصدومیت می‌شود و برانکو یکباره از تعویضش پشیمان شده و اعلام می‌کند، عالیشاه فعلا صبر کند. در ادامه و در دقایق پایانی، برانکو برای اینکه به مهاجم جوان تیمش برای دقایقی هر چند کوتاه میدان داده باشد سعید کریمی را به میدان می‌فرستد. همین تصمیم از سوی برانکو برای ناراحتی عالیشاه که مدت زیادی مشغول گرم کردن بود، کافی به‌نظر می‌رسید.
  واکنش برانکو به خط زدن عالیشاه 
سرمربی پرسپولیس که در تصمیمی قابل پیش‌بینی عالیشاه را از سفر به دوبی خط زد روز گذشته در واکنش به این موضوع گفت: «فعلا او در لیست نیست؛ همین.» برانکو در خصوص اینکه آیا احتمال دارد برای عالیشاه هم تصمیمی همانند چیزی که برای محسن مسلمان و رامین رضائیان گرفت را اتخاذ کند، گفت:«خیر، من تصمیمی که بهترین عواقب را برای تیم دارد اتخاذ می‌کنم. ما 29بازیکن داریم. در تمام تیم‌های دنیا 11 بازیکن به میدان می‌روند که راضی هستند و چهار، پنج بازیکن هم تقریبا رضایت دارند اما مابقی بازیکنان ناراضی هستند. این مسئله طبیعی است. اتفاقات زمین نشان می‌دهد که چه‌کسی باید بازی کند. همه بازیکنان را دوست دارم و با کسی مشکل ندارم. باید تصمیم بگیرم که چه‌کسی بازی کند. باید بررسی کنم که در زمین چه بازیکنی به درد تیم می‌خورد. الان مهدی شریفی و محسن ربیع‌خواه هم بازیکن رزرو هستند. سروش رفیعی، بشار رسن و بودیمیر هم همین وضعیت را دارند. فوتبال همین است».

این خبر را به اشتراک بگذارید