• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 فروردین 1398
کد مطلب : 51240
+
-

بیرانوند: به‌خاطر سیل‌زده‌ها تا 6صبح بیدار بودم

بیرانوند: به‌خاطر سیل‌زده‌ها تا 6صبح بیدار بودم

حمیدرضا علی‌پور

فاصله کم داربی تهران با بازی مقابل پیکان، به علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان لرستانی پرسپولیس اجازه نداد سریع خودش را به هم استانی‌هایش برساند. او که دربازی با پیکان روی پیراهنش جمله «لرستان تنها نیست» را نوشته بود، پس از بازی تمرکزش را روی جمع‌آوری کمک برای سیل‌زده‌ها گذاشت. نتیجه فراخوانی که در اینستاگرام داده بود، آنگونه که خودش می‌گوید 11کامیون پر از کمک‌های مردمی شد. این اقلام را مردم به آدرس ورزشگاه درفشی‌فر که در اختیار باشگاه پرسپولیس است، فرستاده بودند.
بیرانوند دیروز صبح قبل از طلوع آفتاب، به همراه تعدادی از هواداران پرسپولیس، به لرستان رفت تا کمک‌های مردم را بین سیل‌زده‌ها تقسیم کند. سفر زمینی او در شرایطی است که باید دیشب خودش را به تهران می‌رساند تا صبح امروز با پرسپولیس به سمت دوبی پرواز کند. تیم او سه‌شنبه، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، با الاهلی عربستان بازی می‌کند.
در گفت‌وگویی کوتاه با همشهری ورزشی، بیرانوند ماجرای سفرش به لرستان و جزئیات جمع‌آوری کمک برای سیل‌زده‌ها را توضیح داده است.
  بعد از بازی برابر پیکان خیلی زود راهی لرستان شدی.
من فرزند ایران هستم و خودم را فرزند لرستان می‌دانم. از روزی که این اتفاق برای این مردم افتاد یک لحظه هم خواب و خوراک نداشتم اما به‌خاطر بازی برابر استقلال و پیکان نمی‌توانستم اردو را ترک کنم. بعد از بازی برابر پیکان خیلی زود راهی لرستان شدم تا بتوانم به مردم خودم کمک کنم.
  قطعا هم استانی‌هایت از حضور تو خوشحال شده‌اند.
بنده خدا‌ها نمی‌دانستند که من قرار است بیایم اما با دیدن من خیلی خوشحال شدند. امیدوارم حتی یک ذره توانسته باشم از غم آنها کم کنم.
  حالا این کمک‌ها را توانسته‌ای به‌دست مردم برسانی؟
واقعیت این است که من بعد از بازی برابر پیکان تا ساعت 6صبح در درفشی‌فر حضور داشتم و کمک‌هایی که مردم کرده بودند را جمع‌آوری می‌کردیم. خدا را شکر توانستیم 14کامیون را راهی لرستان کنیم اما با توجه به اینکه من زودتر به این شهر رسیدم فعلا مشغول این هستم که ببینم چه شهر‌هایی راه ورودی دارند و هنوز این کمک‌ها تا این لحظه به لرستان نرسیده است. باید منتظر آمدن کامیون‌ها باشم.
  با توجه به در پیش بودن بازی برابر الاهلی باید خیلی زود هم به تیم اضافه شوی.
بله همینطور است من بعد از بازی پیکان بدون استراحت به درفشی‌فر رفتم و از آنجا راهی لرستان شدم و باید امشب (جمعه شب) برگردم تا با تیم راهی دوبی شوم و برابر الاهلی بازی کنم.
  قطعا هم برانکو و هم هواداران تیم تو را به خوبی درک خواهند کرد.
بله از برانکو ممنون هستم که به من اجازه داد تا برای کمک به مردم خودم راهی لرستان شوم. واقعا نمی‌توانستم بنشینم و ببینم مردم من سختی می‌کشند. باید هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام می‌دادم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید