• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 17 فروردین 1398
کد مطلب : 51235
+
-

خودزنی به سبک عالیشاه

امید عالیشاه بعد از بازی پرسپولیس برابر پیکان در مصاحبه با فارس گفت: «من از نظر بدنی وضعیت خوبی دارم اما اینکه بازی نمی‌کنم در اختیار سرمربی تیم است. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما هم‌اکنون با توجه به وضعیت خوبی که تیم دارد، نمی‌خواهم صحبت حاشیه‌ای انجام دهم تا خدایی‌ناکرده تیم دچار حاشیه نشود. اما مطمئن باشید به‌موقع حرف‌های شنیدنی خواهم داشت و حرف‌هایی می‌زنم که خیلی چیزها مشخص شود.»
عالیشاه تا اینجای فصل توانسته 5پاس گل به همبازی‌های خود بدهد و با وجود بازی نکردن در بیشتر بازی‌های نیم‌فصل دوم تنها یک پاس گل با بهترین پاسور لیگ فاصله دارد. نکته مهم اینجاست که پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی دارد و فعلا صدرنشین لیگ است و از طرفی برانکو برخلاف گذشته روی یک ترکیب اصرار زیادی نمی‌کند. سرمربی سرخپوشان در نیم‌فصل دوم با اضافه کردن بازیکنان جدید توانسته بار دیگر مدعی قهرمانی باشد و این در حالی است که تازه‌واردهای تیم مانند ترابی و بودیمیر و سروش رفیعی به خوبی خودشان را نشان داده‌اند. به این ترتیب عملا رقابت برای حضور در ترکیب پرسپولیس مشکل شده است و بازیکنانی مانند رفیعی، سیامک نعمتی و حتی بشار رسن برخی بازی‌ها را باید از روی نیمکت تماشا کنند.
 حرف‌هایی که روی برانکو تأثیری ندارد
مهاجم و وینگر سرعتی پرسپولیس در بدترین زمان ممکن حرکتی انجام داد که سابقه نشان داده در مقابل برانکو ثمربخش نخواهد بود. دیگر کسی نیست که نداند برانکو در مواجهه با بازیکنانی مانند رامین رضاییان، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و حتی محسن مسلمان که اغلب آنها ملی‌پوش و سرشناس هم بودند هیچ مماشاتی نکرده و به راحتی از نام آنها گذشت تا نشان دهد نظم تیمی برای او بسیار مهم‌تر از نام بازیکنان است. همین مسئله از برانکو چهره‌ای محبوب در میان هواداران پرسپولیس ساخته است. چنین مصاحبه‌ای در چنین زمانی نه‌تنها اثرگذار نخواهد بود بلکه می‌تواند تأثیر منفی برای عالیشاه داشته باشد. این بازیکن باید امیدوار باشد که برانکو این مصاحبه را نادیده بگیرد و تیم را به حاشیه نبرد؛در غیراین صورت عالیشاه احتمالا باید 6هفته پایانی را روی نیمکت بنشیند و در پایان فصل هم نخستین جدا شده تیم لقب بگیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید