• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 فروردین 1398
کد مطلب : 51238
+
-

فرشید می‌خواست هواداران را شاد کند

ماجرای پنالتی چیپ همچنان بحث داغ فوتبالی‌هاست. هواداران استقلال هنوز نتوانسته‌اند با ناکامی در داربی کنار بیایند و به همه‌‌چیز معترضند. علی موسوی، مهاجم اسبق استقلال با اشاره به شرایط این روزهای آبی‌پوشان به روزنامه همشهری گفت: «در ابتدا باید به بحث داربی و آن پنالتی جنجالی فرشید اسماعیلی اشاره کنم. به‌نظرم فرشید برای اینکه دل هواداران را شاد کند پنالتی را چیپ زد. مطمئن باشید اگر توپ گل می‌شد هواداران در فضای مجازی تا سال‌ها با آن پز می‌دادند اما خب متأسفانه توپ تبدیل به گل نشد. بعد از آن هم هجمه‌ای علیه رحمتی ایجاد شد آن هم درحالی‌که شفر گفت که آن مسئله تغییر بازیکن پنالتی‌زن توسط او صحت ندارد اما جو‌سازی‌‌ها ادامه دارد. هواداران واقعی مراقب باشند تیم به حاشیه نرود.»وی ادامه داد: «استقلال از همان اول فصل برنامه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر نداشت. شما دیدید در ابتدای فصل در چه آشفته‌بازاری نقل و انتقالات انجام شد و نفرات کلیدی مانند تیام و جباروف از تیم جدا شدند اما بازیکنان جانشین هم آنطور که لازم بود جذب نشدند با این حال هم‌اکنون خیلی خوب کار می‌کنند و توانسته‌اند تا رتبه‌های سوم و چهارم بالا بیایند و این خوب است اما تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید یک برنامه 3-4ساله داشته باشد. استقلال 3سال است که هیچ برنامه‌ای برای قهرمانی ندارد چراکه در نقل و انتقالات پیش‌فصل همیشه بازنده بوده است.» 
او درباره اینکه گفته می‌شود در تیم استقلال بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی باند درست کرده‌اند و هواداران به همین دلیل روی او زوم کرده‌اند معتقد است: «من با توجه به شناختی که از مربیان آلمانی دارم می‌دانم در چنین فازهایی نیستند. اینها توهماتی است که برخی دارند. وقتی هم که اتفاقاتی پشت سرهم می‌افتد برخی‌ها آنها را کنار هم می‌گذارند و شایعه درست می‌کنند. مربی آلمانی تشنه موفقیت است و برای آن هم سخت کار می‌کند شما دیدید بازیکن هم نداشت اما اردو گذاشت و کار خود را پیش برد. نباید درگیر مسائل مطرح شده در فضای مجازی شویم.»
موسوی تأکید کرد: «روی کاغذ استقلال هنوز شانس دارد هرچند کار خیلی سخت شده است. با این حال اتفاقات فوتبال همیشه جذاب است. هواداران کمک کنند و حاشیه‌سازی‌ نکنند تا حداقل بتوانند سهمیه آسیایی بگیرند.»
وی درباره شعار هواداران علیه مهدی رحمتی گفت: «اینها همه از فضای مجازی نشات می‌گیرد. تماشاگران اگر رحمتی را نمی‌خواهند حداقل تا آخر فصل صبر کنند تا بازی‌ها تمام شود و با خیر و خوشی برود. حیف است خون دل بخورد؛ به هرحال او هم برای استقلال زحمت کشیده است. نباید با حیا کن رها کن جدا شود.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید