• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51201
+
-

جنگ وحشتناک جهانی دوم

ویترین
جنگ وحشتناک جهانی دوم

کتاب «جنگ وحشتناک جهانی دوم» نوشته تری‌دیری روایت‌هایی از جنگ دوم جهانی را که خواندنی و البته آموزشی و جذاب است، برای نوجوانان بازگو می‌کند.
در این کتاب، حقایق دردناکی از بدترین جنگ تاریخ برای نوجوانان بازگو می‌شود. در پشت جلد این کتاب آمده است: در جنگ جهانی دوم هیچ‌جا در امان نبود؛ نه شهرهای محاصره‌شده مدفون در برف و نه سنگرهای جنگی مملو از مگس. چه کسی از لارو حشرات گوشت درست می‌کرد؟ بوی گند سربازان کدام ارتش، دشمن را به سویشان جلب می‌کرد؟ چطور زیرپیراهن سفید ممکن بود شما را به کشتن بدهد و... از مطالب خواندنی‌ای هستند که در این کتاب می‌توانید روایت‌هایی را درباره‌شان مطالعه کنید.
گاه‌شمار هولناک، وحشت در خانه، ‌نبردهای دهشت‌بار، جانوران در جبهه، دروغگو‌های ناشی، بچه‌های بخت‌برگشته و قتل‌عام، عنوان فصل‌های متنوع و خواندنی این کتاب هستند.
تصاویر کتاب در کنار متن‌های جذاب و خواندنی برای نوجوانان کتاب را برای مطالعه لذت‌بخش کرده است. جنگ وحشتناک جهانی دوم نوشته تری‌دیری را مهرداد تویسرکانی به فارسی برگردانده و انتشارات افق این کتاب 128 صفحه‌ای را با شمارگان 2هزار نسخه و قیمت 8500 تومان منتشر کرده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید