• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 27 اسفند 1397
کد مطلب : 51140
+
-

کافه مجلس

کافه مجلس
کافه مجلس


      از 100گلوله، 99تا به مسلمانان می‌خورد
حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اکنون از هر100 گلوله‌ای که شلیک می‌شود ۹۹ گلوله به سینه مسلمانان برخورد می‌کند، معتقدم اگر ما بتوانیم به‌گونه‌ای مواضع خود را اتخاذ کنیم که اینگونه به مسلمانان ظلم نشود، گام بسیار مهمی در زمینه صلح برداشته‌ایم.(خانه ملت)

      مردم درباره قوه قضاییه چه می‌گویند
یک نماینده مجلس دهم گفت: قوه قضاییه با همه رانت‌خواران و کسانی که با انواع و اقسام شعارهای گوناگون در حق مردم ظلم می‌کنند و با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها همراه هستند، محکم برخورد کند که در آینده دزدی و فساد کمتر شود. به گزارش ایلنا، ابوالفضل حسن بیگی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: مردم می‌گویند قوه قضاییه باید از مردان بزرگ، سرمایه‌داران، ثروتمندان و سرمایه‌گذاران پاکدست و عناصری که به مملکت خود وفادار هستند، محافظت و حمایت کند.

      اعداد سوال از وزرا بسیار زیاد است
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت:روحانی، رکورددار دریافت تذکر از مجلس به‌ویژه در زمینه مشکلات اقتصادی و معیشتی است. به گزارش مهر، سمیه محمودی همچنین گفت: اعداد سؤالات از برخی وزرا بسیار زیاد است اما برای ما جای سؤال دارد که چرا این وزرا که هر هفته برای پاسخگویی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی حاضر می‌شوند تاکنون برای پاسخ به این سؤالات، در صحن علنی حضور نیافته اند!؟

      چالش گوشت در شورای امنیت
رئیس مجلس در پاسخ به تذکر پژمانفر مبنی بر قاچاق دام‌زنده گفت: شورای‌عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است. علی لاریجانی گفته است: همچنین به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند. باید ببینیم سازوکار این تصمیم چگونه پیش می‌رود.به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد با اشاره به چالش کالاهای اساسی دیروز در مجلس گفت: با توجه به مشکلاتی که در حوزه گوشت در کشور به‌وجود آمده، باید از موضوع قاچاق و خروج دام زنده جلوگیری شود. به گفته او، دیروز گزارشی به من رسید که هنوز دام زنده قاچاق می‌شود. چه‌کسی می‌خواهد جلوی این موضوع را بگیرد؟

این خبر را به اشتراک بگذارید