• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 20 اسفند 1397
کد مطلب : 50481
+
-

با مردم

اتوبان همت رکورددار تأخیر شده است
 سال‌هاست بین کرج و تهران رفت‌وآمد دارم و برایم سؤال است که چرا در ساخت اتوبان همت این همه تعلل صورت می‌گیرد. از محل کار من در جمهوری تا خانه‌ام در کرج بدون ترافیک 40دقیقه راه است، درحالی‌ که روزانه 2ساعت صرف رفت و حدود 3ساعت صرف برگشت به خانه می‌کنم. چه‌کسی پاسخگوی عمر هدر‌شده مردم است؟
جلالی از کرج

واردات مواداولیه بدون ارز، آزاد شود

 به‌عنوان یک تولیدکننده به مسئولان ارشد می‌گویم که ما نیازی به ارز دولتی نداریم و فقط می‌خواهیم برای ادامه تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی و حفظ اشتغال کارگران اجازه داشته باشیم قطعات ماشین آلات و مواداولیه کارخانجات را وارد کنیم. مسئولان این‌قدر دست و پای ما را نبندند. گرفتن ارز و وارد‌کردن مواد مورد نیاز پروسه‌ای زمانبر است که به ضرر اقتصاد کشور تمام
می‌شود.
سلامتی، تولیدکننده صنعتی

اغلب خانه‌های افسریه نیم‌ طبقه خلافی دارند

در منطقه افسریه تعداد زیادی از مالکین برای خانه‌شان یک نیم‌طبقه غیرمجاز طبقه سوم ساخته‌اند که نمای زشتی به شهر داده، چرا شهرداری با ادامه این روند نیم‌طبقه‌سازی‌ برخورد نمی‌کند؟
ولی‌زاده از افسریه

 بنزین سوپر همچنان در کرمانشاه نیست

 با وجود پیگیری‌های فراوان مشکل نبود بنزین سوپر در کرمانشاه هنوز رفع نشده و هیچ پمپ بنزینی در کرمانشاه بنزین سوپر ندارد. واقعا این اسم کلانشهر چیست که روی کرمانشاه گذاشتند؛ درحالی‌که حتی یک بنزین سوپر ندارد تا چه رسد به باقی قضایا!
پالیزبان از کرمانشاه

پارک دوبله در محدوده کارون و جیحون

 خیابان‌های کارون وجیحون در منطقه 10شهرداری، همیشه شاهد پارک دوبله ماشین‌ها و ترافیک سنگین است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند.
 موحد از جیحون

چرا از 2میلیون حقوق مالیات کم می‌شود؟

 وقتی دولت خودش اعلام می‌کند که 3میلیون به پایین زیرخط فقر است، چرا از حقوق 2میلیونی بازنشسته مالیات کم می‌شود؟ از آنهایی بگیرید که میلیارد دلاری
 برده‌اند.
عباس‌زاده بازنشسته از رشت

بیماران عابر‌بانک نیستند

 بیمار چه پولدار باشد چه فقیر، بیمار است. برخی پزشکان فکر می‌کنند با بیمار پولدار باید بازاری حساب کنند. هیچ بیماری عابربانک نیست.
 شهروند پردیسی

گرانی کنترل که نشد هیچ، بدتر هم شد

 مسئولان نشان دادند حریف غول گرانی نمی‌شوند چون به‌رغم وعده‌های بسیار، نه‌تنها گرانی کنترل نشده است، بلکه همه‌‌چیز گران‌تر هم شده است.
کریمی از اهواز

هشدارهای جلوگیری از سرقت پلیس عالی‌است

 پلیس در اتوبوس‌ها اقدام به نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی هشدار در مورد سرقت و کیف‌قاپی کرده است که خیلی خوب و بجاست و باعث مراقبت بیشتر و جلوگیری از سرقت
می‌شود.
افتخاری از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید