• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 20 اسفند 1397
کد مطلب : 50472
+
-

صاحب طلافروشی ، سارقان مسلح را نقره داغ کرد

کوتاه از حادثه
صاحب طلافروشی ، سارقان مسلح را نقره داغ کرد

4مرد نقابدار که مسلح به سلاح گرم بودند با توقف مقابل طلافروشی در رباط کریم قصد اجرای نقشه سرقت مسلحانه از آنجا را داشتند اما وقتی صاحب طلافروشی در را از داخل بست آنها دست از پا درازتر مجبور به فرار شدند.
به گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز در یکی از خیابان‌های منطقه رباط کریم در جنوب غرب پایتخت اتفاق افتاد. 4مرد مسلح که نقاب به چهره زده بودند مقابل یک طلافروشی از خودروی‌شان که یک پژو 206سفیدرنگ بود پیاده شدند. آنها قصد داشتند وارد طلافروشی شوند و حتی چندین گلوله نیز شلیک کردند اما صاحب طلافروشی در اقدامی بموقع در را از داخل قفل کرد و پناه گرفت. در این شرایط بود که 4سارق که راهی برای ورود به طلافروشی نداشتند و نقشه‌شان با شکست مواجه شده بود سوار بر خودروی‌شان فرار کردند. این در حالی بود که چند نفر عابر به دقت ماجرا را زیرنظر داشتند و حتی یکی از آنها به‌خودروی سارقان حمله و به آن خسارت وارد کرد.
در همین حال سرهنگ شهرام پورسعادت، فرمانده انتظامی رباط کریم به ایرنا گفت: سرقت مسلحانه از طلافروشی در رباط کریم با تلاش مأموران پلیس نافرجام ماند. وی ادامه داد: چندین تیر در این سرقت شلیک شد اما به هیچ‌کس آسیب نرسید و با حضور بموقع نیروهای پلیس این سرقت نافرجام ماند. وی با اشاره به شناسایی عوامل سرقت گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخصات خودروی سارقان شناسایی شده و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید