• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 16 اسفند 1397
کد مطلب : 50156
+
-

با مردم

 صداوسیما دست از یکجانبه‌گرایی بردارد
 صداوسیما که از بودجه بیت‌المال تأمین مالی می‌شود باید برای همه اقشار برنامه بسازد، نه برای قشری خاص. درثانی وقتی صدا و سیما جایگاه برخی مسئولان را تخریب می‌کند نباید از مردم توقعی داشت.
رزاقی از قم

  خیابان شورا در کهریزک نیازمند آسفالت است
 آسفالت و زیرسازی خیابان شورا و خیابان‌های مجاور مجتمع نفت بهران واقع در کهریزک بسیار افتضاح است و از مسئولان توقع داریم در آستانه سال نو فکری برای روکش و زیرسازی آن بکنند.
از ساکنان مجتمع

  قیمت لوازم یدکی سر به فلک گذاشته است
 قیمت لوازم یدکی آنقدر گران است که سرویس یک ماشین به‌اندازه پول یک پراید در 2سال پیش آب می‌خورد. 4تا لاستیک باید بشود 10میلیون؟ آن هم تازه شک داری که اصل است یا تقلبی؟
جوشقانی از کاشان

  برای طبقه‌بندی مشاغل رانندگان برون‌شهری فکری کنند
 چرا مسئولان برای رانندگان برون‌شهری خصوصا پایه یکم که جزو مشاغل سخت و پراسترس در دنیا شناخته شده فکری نمی‌کنند؟ آیا زمان آن نرسیده که به جوان‌سازی‌ این شغل پرداخته و پیشکسوتان را با مزایای خوب بازنشسته کنند؟ 
صبوحی از تهران

 اغلب ادارات، کارها را به سال دیگر حواله می‌دهند
 اسفند تازه به نیمه رسیده اما بسیاری ادارات و سازمان‌ها کارها را به بعد از تعطیلات نوروز حواله می‌دهند. چرا واقعا کارهای مردم باید معطل تنبلی برخی کارمندان شود.
خلج از ماهنشان زنجان

  مسئولان، دستفروشان مترو را جمع‌آوری کنند
 باور کنید شرایط بد اقتصادی را درک می‌کنیم ولی اینکه بعضی خطوط در اختیار دستفروشان است درحالی‌که جا برای نفس کشیدن نیست واقعا جای سؤال دارد. همانطور که بساطی‌های خیابان ولیعصر را جمع کردید این دستفروشان را نیز جمع‌آوری کنید.
حاجی‌رضایی از صادقیه

  چهارشنبه آخرسال درست مدیریت شود
 چهارشنبه آخر سال برای ایرانیان روز جذابی است و جا دارد مسئولان آن را تبدیل به یک روز شاد و کارناوالی کنند تا مردم کمتر سراغ کارهای خطرناک بروند. از این فرصت می‌توان به بهترین وجه بهره برد.
شفیعی از یزد

 چرا بیهوده بوق می‌زنید!
 متأسفانه، فرهنگ رانندگی در حد صفراست و بالا و پایین شهر هم ندارد. واقعا رانندگان در خیابان خلوت ساعت 7 صبح برای چه بوق می‌زنند. اگر برای احتیاط است که خب، آرام‌تر رانندگی کنند.
مذهبی از تهران

گوشت‌های وارداتی به چه کسانی رسید؟
 این‌ همه مسئولان خبر از واردات گوشت از قرقیزستان و برزیل و واردات دام زنده از مجارستان می‌دهند، اما هیچ کنترلی در قیمت گوشت صورت نمی‌گیرد و همچنان قیمت گوشت در قصابی‌ها بسیار بالاست. مسئولان بگویند این همه واردات به چه کسانی رسیده است؟
حجت‌زاده از مشهد

 بعید است کسی بتواند در سفره عید آجیل و خشکبار بگذارد
 این میزان که خشکبار و آجیل گران است حتی نخود و کشمش هم برای پذیرایی نمی‌شود خرید چه رسد به بادام و پسته و ... اصلا بعید است کسی بتواند در سفره عیدش آجیل بگذارد. مسئولان هم فقط وعده می‌دهند.
صادقیان از ونک

 قزوین، خیابانی مناسب تردد معلولان ندارد
 قزوین تقریبا هیچ معبر مناسب‌سازی‌ شده‌ای برای معلولان ندارد و اصلا در این شهر آمد و شد معلولان دیده نشده است.
یک معلول ویلچرنشین از قزوین

این خبر را به اشتراک بگذارید