• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 16 اسفند 1397
کد مطلب : 50155
+
-

بازداشت 2 مظنون در مرگ مرد گمشده

11‌ماه پس از ناپدید شدن مرد ورزشکار، همسر او و مرد آشنایی با دستور قاضی جنایی بازداشت شدند.
به گزارش همشهری، 14 فروردین امسال مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و خبر از ناپدید شدن برادرش داد. وی گفت: برادرم بازنشسته شده و در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می‌کرد. او معمولا صبح زود برای ورزش صبحگاهی از خانه‌اش خارج می‌شد و به پارکی در همان حوالی می‌رفت اما امروز وقتی برای ورزش رفت، ناپدید شد و حتی همسرش هم از او خبر ندارد.
با اظهارات این مرد، تحقیقات برای پیدا کردن مرد 65 ساله شروع شد. 5 روز بعد اما جسدی در بیابان‌های شرق تهران و میان زباله‌ها کشف شد که بعد از بررسی‌های تخصصی که 4‌ماه به طول انجامید، معلوم شد جسد متعلق به مرد گمشده است و او احتمالا به قتل رسیده است.
در ادامه مشخص شد همسر قربانی با مردی در ارتباط است و این فرضیه که آنها در قتل مرد 65‌ساله نقش داشته‌اند مدنظر قرار گرفت. برای همین هر دوی آنها بازداشت شدند و همسر قربانی که زنی 37‌ساله است، گفت: هرچند من و شوهرم اختلاف سنی داشتیم اما زندگی‌مان خوب بود. اختلافی با هم نداشتیم و من در مرگ او نقشی ندارم.
با این حال مردی که همراه او بازداشت شده بود، گفت: با قربانی در جریان یک معامله کاری آشنا شدم و کم کم رفت‌وآمدم به خانه آنها شروع شد. در همین رفت‌وآمدها با همسر وی هم آشنا شدم.
او ادامه داد: روزی که قربانی ناپدید شد، با هم قرار گذاشته بودیم تا درخصوص مسائل کاری‌مان صحبت کنیم، اما در بین راه با هم اختلاف پیدا کرده و درگیر شدیم. ناگهان او حالش بد شد و افتاد. هرچه صدایش زدم جوابم را نداد و وقتی فهمیدم فوت شده است ترسیدم و جسد او را به سمت جاده بومهن بردم و در بیابان رها کردم. بعد از آن تصمیم گرفتم این راز را هرگز فاش نکنم و حتی به همسرش هم حرفی نزدم. پس از افشای این حقیقت، قاضی جنایی دستور بازداشت همسر قربانی و مرد آشنا را صادر کرد و از پزشکی قانونی خواست علت اصلی مرگ قربانی را مشخص کند تا حقایق پنهان این پرونده فاش شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید