• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 15 اسفند 1397
کد مطلب : 49966
+
-

ستاره بازی، روی سکو بود

تیتر یک
ستاره بازی، روی سکو بود

تیم ملی بانوان ایران، روز گذشته دومین دیدار خود برابر تیم ملی بلاروس را برگزار کرد و این بازی را نیز به مانند دیدار قبلی با شکست به پایان رساند.
شاگردان مریم آزمون که باید خود را برای حضور در بازی‌های مقدماتی المپیک آماده کنند در روزهای اخیر 2 دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی بلاروس برگزار کردند؛ بازی‌هایی که فارغ از نتایج آن (در حالی که اصولا تیم ملی بانوان دیداری برگزار نمی‌کند) توانست 2 بازی مهم برای ملی‌پوشان ایران محسوب شود.
مسابقه دوم ملی‌پوشان ایران برابر بلاروس از ساعت 11 دیروز در ورزشگاه آرارات آغاز شد؛ دیداری که نیمه اول آن با حساب یک - یک به پایان رسید و در 45دقیقه دوم نیز یک گل دیگر برای تیم مهمان داشت تا در نهایت دختران ملی‌پوش با حساب 2 بر یک بازی خود برابر بلاروس را به این تیم واگذار کرده باشند. تنها گل تیم ملی ایران در این دیدار نیز توسط سارا قمی، کاپیتان انزلیچی تیم ملی دختران ایران به ثمر رسید. نخستین بازی دختران ایران برابر بلاروس 3روز پیش در همین ورزشگاه آرارات برگزار شد که با یک گل به‌سود تیم میهمان تمام شد.

  تماشاگر سرشناس بازی دوم
در بازی اول تیم ملی سکوهای خالی توی ذوق می‌زد و غیبت خانم‌های هوادار فوتبال سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شده بود. یکی از کسانی هم که معمولا برای حمایت از خانم‌ها در میادین ورزشی حاضر می‌شود، مهناز افشار، هنرپیشه سینماست که غیبتش در بازی اول سؤال برانگیز شد. خانم سوپراستار البته عنوان کرد برای بازی در فیلمی در ژاپن حضور داشته و قطعا برای بازی دوم تیم ملی خود را به ورزشگاه آرارات می‌رساند تا دومین بازی دختران ایران را از سکوها تماشا کند. اتفاقی که دیروز افتاد و مهناز افشار در کنار سایر هواداران خانم به تشویق و البته تماشای بازی تیم ملی بانوان ایران برابر بلاروس نشست.

  افشار: در بازی‌های آینده بیشتر می‌آییم
تماشاچی سرشناس خانم‌های فوتبالیست در پایان بازی دیروز به ورزش سه گفت با وجود این دو شکست همچنان از تیم ملی حمایت می‌کند. افشار افزود: «به همه ملی‌پوشان و مربیان و عوامل تیم ملی و برگزاری این بازی خسته نباشید می‌گویم. به همه هواداران تیم ملی در این بازی هم خسته نباشید می‌گویم. همین تعداد نفراتی که به ورزشگاه آمده بودند در تمام دقایق بازی به تشویق ملی‌پوشان پرداختند که این همه تلاش آنها جای خسته نباشید گفتن دارد.» ستاره سینما ادامه داد: «امروز جای بسیاری از هواداران تیم ملی که برای تشویق ملی‌پوشان و تماشای بازی نیامدند، خالی بود و از همین جا می‌گویم این حمایت‌ها از تیم ملی ایران همچنان ادامه خواهد داشت و قطعا در بازی‌های آینده با تعداد بیشتری از هواداران به تشویق تیم ملی می‌پردازیم.»

  پیروزی دختران جوان فوتبالیست برابر آذربایجان
روز گذشته در عوض تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی تورنمنت سوچی پیروز شد. دختران جوان ایران در آخرین بازی خود از تورنمنت دوستانه سوچی دیروز برابر آذربایجان به میدان رفتند و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند. تیم ایران در تورنمنت سوچی 3 بازی انجام داد که در 2دیدار قبلی خود برابر لائوس یک بر صفر به پیروزی رسید و در بازی برابر روسیه میزبان با یک گل مغلوب شد. به این ترتیب ملی‌پوشان ایران با 2پیروزی و یک شکست تورنمنت سوچی را به پایان رساندند. کتایون خسرویار، سرمربی تیم ایران، مهدیه محمودی نیا، فاطمه شبان، غزاله بنی طالبی، ملیکا محمدی، ویدا و کیمیا رعیت پرور، گلنوش خسروی، زهرا خدابخشی، سوفیا عسگری، فاطمه مخدومی و هانیه خداپرستی را به‌عنوان 11 بازیکن اصلی ایران راهی میدان مسابقه کرد. ملی‌پوشان زیر ۱۹سال ایران خود را برای حضور در مرحله دوم مقدماتی قهرمانی آسیا که از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کنند. تیم ایران در این مرحله برابر ویتنام، کره جنوبی و لبنان به میدان می‌رود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید