• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 16 بهمن 1397
کد مطلب : 47234
+
-

صدای استان‌ها

   چرا قیمت‌ها کنترل نمی‌شود؟
متاسفانه نظارتی بر قیمت کالاها وجود ندارد. از مسئولان درخواست می‌کنم به این مساله رسیدگی کنند و با متخلفانی که کالاها را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند، برخورد شود. 
یک شهروند از قزوین

  چاله‌چوله‌های خیابان
در بسیاری از خیابان‌های اصفهان چاله‌هایی وجود دارد که خطرناک هستند. از شهرداری درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی و آسفالت معابر را روکش کند. 
حمیدی از اصفهان 

  مشکلات روستای دایوکندی
اهالی روستای دایوکندی خلخال امکانات رفاهی لازم را ندارند. راه ارتباطی روستا خاکی است و به همین دلیل هنگام بارندگی با مشکل مواجه می‌شویم. از سوی دیگر، گاز طبیعی هم نداریم. مدرسه روستا هم به دلیل پایین بودن تعداد دانش‌آموزان تعطیل شده است. مسئولان فکری برای حل مشکلات بکنند. 
یکی از اهالی روستا از اردبیل 
 
  بلاتکلیفی فروشگاه زنجیره‌ای در قزوین 
یک فروشگاه‌ رفاه در خیابان نوروزیان قزوین در حال ساخت است. این ساختمان همین‌طور نیمه‌کاره مانده است و کسی پاسخگوی وضع آن نیست. این ساختمان نیمه‌کاره محل تجمع اراذل و اوباش هم شده است. لطفا مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از قزوین

  حمایت از زنان سرپرست خانوار
زنان سرپرست خانوار مشکلات زیادی دارند اما رسیدگی خاصی به آنها نمی‌شود. از مسئولان نهادهای متولی مثل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) درخواست می‌کنم به وضع این قشر بیشتر رسیدگی کنند. من چند سال است که به دلیل فوت همسرم سرپرست خانوار هستم و 3 فرزند دارم. شرایط اقتصادی گذران زندگی ما را با مشکل روبه‌رو کرده است. 
رشادت از مرکزی 


پاسخ به پیام مردمی 


یکی از شهروندان در تاریخ 28 آذر و در ستون صدای همشهری صفحه ایرانشهر، از خط‌کشی محور سنندج-کامیاران حد فاصل گردنه مروارید تا نرسیده به راهدارخانه بوانه در استان کردستان انتقاد کرده بود. سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به این انتقاد اعلام کرد: «به دلیل موج‌تراشی و برداشت رویه آسفالت از سوی پیمانکاران اداره نگهداری راه‌ها، خط‌کشی انجام شده در محور مذکور از بین رفته و فاقد بازتاب لازم برای رانندگان است. مجددا دستور خط‌کشی این محور در تاریخ 26 آذر ابلاغ شد، اما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی امکان اجرای عملیات فراهم نبود. بدیهی است در صورت مساعد شدن شرایط جوی، این کار در اولین زمان ممکن پیگیری و اجرا خواهد شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید