• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 14 بهمن 1397
کد مطلب : 46923
+
-

صدای استان‌ها

   حقوق ناچیز بازنشستگان 
بازنشسته تامین اجتماعی هستم. حقوقی که به ما پرداخت می‌کنند کفاف هزینه‌هایمان را نمی‌دهد. این مستمری را پنجم هر ماه پرداخت می‌کردند،‌ اما الان بیستم هر ماه پرداخت می‌کنند. باید چه کنیم؟
یک شهروند از تهران 

   سهام عدالت برای جانبازان 
آیا جانبازان نمی‌توانند سهام عدالت بگیرند؟ اگر قرار است به این قشر سهام عدالت ندهند پس اعلام نکنند که می‌دهند. تکلیف ما مشخص نیست. 
یک شهروند از مازندران 

   سهام عدالت برای کارگران ساده 
ما 5 کارگریم که برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام نکرده‌ایم. کارگر ساده هستیم و حقوق کمی داریم. فقط با یارانه بهزیستی می‌توانیم زندگی کنیم. از مسئولان می‌خواهم برای ما فکری کنند. 
تعدادی از کارگران آذربایجان‌شرقی 

   تکلیف معلمان حق‌التدریس 
از بندر انزلی تماس می‌گیرم. مهر امسال آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد تعدادی از معلمان شرکتی را با عنوان حق‌التدریس استخدام می‌کند. اما تا الان که بهمن است نه حقوق آنها را پرداخت و نه استخدامشان کردند. از مسئولان می‌خواهم برای این معلمان فکری کنند. 
یک شهروند از گیلان 

   مقابله بی‌نتیجه با ریزگرد 
مسئولان هر سال از تخصیص بودجه برای مقابله با ریزگردها خبر می‌دهند. با گذشت سال‌ها اما همچنان خوزستان با این پدیده دست و پنجه نرم می‌کند. تکلیف ما شهروندانی که در اغلب روزهای سال مجبور به تنفس هوای آلوده هستیم، چیست؟ افزایش بیماری‌های پوستی و سرطان‌ها فقط بخشی از مشکلاتی است که برای سلامتی شهروندان این استان ایجاد شده است. 
یک شهروند از خوزستان 

   شهر بدون شهربازی 
پارک تندرستی فردیس قطعه زمینی دارد که می‌شود در آن شهربازی ساخت. این شهر شهربازی ندارد. از مسئولان می‌خواهم فکری برای این کمبود بکنند تا کودکان بتوانند از اوقات فراغت خود استفاده کنند. 
شهریاری از البرز 

   اتوبوس‌های فرسوده اراک
شهر اراک اتوبوس‌های فرسوده درون‌شهری زیادی دارد که موجب آلودگی هوای این کلان‌شهر می‌شوند. آلودگی هوای اراک کم نیست و دود اتوبوس‌ها هم مزید بر علت شده است. از شهرداری درخواست می‌کنم اقدام به نوسازی اتوبوس‌ها کنند. 
یک شهروند از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید