• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
یکشنبه 14 بهمن 1397
کد مطلب : 46857
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  پول غیرقانونی از کوهنوردان درکه می‌گیرند
عده‌ای از اهالی درکه در میدان درکه روبه‌روی مرکز فرهنگی -  تفریحی آموزش‌وپرورش از هر خودروی پارک شده بین 5 تا 20هزار تومان می‌گیرند. این برای کسانی که صبح زود برای تفریح کم‌هزینه و کوهنوردی به منطقه می‌روند رقم زیادی است. مسئولان شهری نیز در تماس‌هایی که داشته‌ایم گفته‌اند این کار غیرقانونی است اما کسی برخوردی با اخاذان نمی‌کند.


حمید میهن‌خواه از تهران

   رفتارهای نادرست برخی از قضات
رفتارهای برخی قضات در شهرستان خداآفرین آذربایجان‌شرقی واقعا خوب نیست. این رفتارهای نادرست را به گوش مسئولان مرتبط برسانید.
رحیمی از خداآفرین

@ آمارهای ستاد یارانه درست نیست!
با مراجعه به اداره کار متوجه شدم که سبد حمایتی شامل حال من نمی‌شود چرا که درآمد ما بیش از 3میلیون ثبت شده است. نمی‌دانم بر چه اساسی و چگونه درآمد ما این رقم ثبت شده درحالی‌که مدیرعامل و معاونین سازمان ما مشمول سبدحمایتی شده‌اند. نمی‌دانم چرا ما با درآمد زیر3میلیون مشمول نشده‌ایم؟
کاظمی از تهران

   راه ارتباطی روستای تبایین آسفالت ندارد
خیابان آفتاب منتهی به روستای تبایین از توابع کهریزک در شهرری آسفالت ندارد، ضمن اینکه اتوبوس‌های داخل شهری این مسیر را پوشش نمی‌دهند که علت آن شاید همین نبود آسفالت باشد. لطفاً مسئولان رسیدگی کنند.
اهالی روستای تبایین

  400هزارتومان برای اردوی دانش‌آموزی!
مدرسه‌ای شاهد در منطقه 19برای اردوی زیارتی از دانش‌آموزان نفری 400 هزارتومان پول دریافت کرده است. آیا درست  است که به اسم کار فرهنگی والدین را مجبور به پرداخت این رقم کنند؟
پدر یک دانش‌آموز از منطقه19

   چرا برای رزمندگان سپاه  کارت ایثارگری صادر نمی‌شود؟
چرا کارت ایثارگری برای رزمندگانی که در سپاه خدمت کرده‌اند صادر نمی‌شود ولی ارتش به رزمندگان دارای سابقه خدمت کارت ایثارگری می‌دهد؟
محمدپور از مشهد

@ شهر پرند هیچ بیمارستانی ندارد
شهر پرند با وجود توسعه روزافزون و جمعیت قابل توجه هیچ بیمارستان یا مرکز درمانی جامع ندارد و مردم برای درمان هم باید به تهران رفت‌وآمد کنند. چرا مسئولان به فکر زیرساخت‌ها نیستند؟
رستمی از شهر جدید پرند

   بازنشستگان شهرستان بهارستان همچنان سرکارند!
گویا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل مسئولان در شهرستان بهارستان نمی‌شود و هنوز تعداد زیادی از مسئولان بازنشسته شهرستان همچنان سرکار هستند. از مسئولان عالی تقاضای بررسی و رسیدگی داریم.
کربلایی از سلطان‌آباد شهرستان بهارستان

  تعداد اتوبوس‌های مترو به شهرک شکوفه ناکافی است
تعداد اتوبوس‌های شرکت واحد از متروی علی‌آباد به شهرک شکوفه بسیار کم است. همچنین خطوط سهیل به میدان بهمن نیز اتوبوس کافی ندارد و همه روزه وقت زیادی از مردم تلف می‌شود. زمان انتظار در این خطوط حداقل 20دقیقه است.
سلیمان بلغار از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید