• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 14 بهمن 1397
کد مطلب : 46856
+
-

استوری مرگبار با قطار


قطار با سرعت زیاد پیش می‌رفت و پسر جوان همچنان روی ریل ایستاده بود تا استوری هیجان‌انگیزی برای صفحه اینستاگرامش ضبط کند، اما همه‌‌چیز آنطور که او برنامه ریخته بود، پیش نرفت و در آخرین لحظات حادثه هولناکی رقم خورد. به گزارش همشهری، بعدازظهر جمعه 5جوان اهل روستای شریف‌‌آباد در حوالی شهرستان رفسنجان تصمیم گرفتند برای تفریح به خارج از روستا بروند. مقصدشان جایی حوالی ایستگاه راه‌آهن احمدآباد بود و یکی از آنها می‌خواست زمانی که قطار در حال عبور از روی ریل است، یک استوری مهیج برای صفحه اینستاگرامش ضبط کند. آنها به راه افتادند و هنوز غروب نشده بود که به نزدیکی ایستگاه رسیدند. از دور صدای قطاری که در حال نزدیک شدن به ایستگاه بود شنیده می‌شد. دوستان جوان روی ریل ایستاده بودند و فیلم و سلفی می‌گرفتند که لوکوموتیوران متوجه آنها شد و صدای بوق قطار در هوا پیچید.

قطار که نزدیک‌تر شد 4نفر از پسران جوان از روی ریل به اطراف دویدند اما یکی از آنها که قصد داشت استوری هیجان‌انگیزی تهیه کند همچنان روی ریل باقی ماند. او درست در آخرین لحظات تصمیم گرفت از روی ریل به کناری بپرد اما دیگر دیر شده بود و وی در برخورد با قطار جانش را از دست داد. رئیس دادگاه عمومی بخش کشکوییه رفسنجان در این خصوص گفت: این حادثه حدود ساعت 16:50بعدازظهر رخ داد و 5پسر جوان برای تفریح و گرفتن عکس و فیلم سلفی به روی ریل قطار رفته بودند که پس از نزدیک شدن قطار، لوکوموتیوران با بوق‌های متعدد و علامت‌های هشدار آنان را مطلع کرد. به‌دنبال این هشدارها، 4نفر از روی ریل کنار رفتند اما متأسفانه یک جوان ۲۸ ساله که روی دوربین خود متمرکز بود، لحظه آخر متوجه نزدیک شدن قطار می‌شود و هنگام فرار لباس وی به قطار گیر می‌کند و متأسفانه روی ریل می‌افتد و جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سرعت قطار در لحظه ورود به حریم ایستگاه احمدآباد کشکوییه بیش از حد مجاز بوده است و با وجود اینکه امکان توقف داشته است متأسفانه ترمز نکرده است. اویس ریاحی با اشاره به اینکه این حادثه در حریم ایستگاه اتفاق افتاده و آن منطقه محصور نبوده و نگهبانی هم حضور نداشته است بیان داشت: در همان ساعات اولیه حادثه تحقیقات ماجرا آغاز شد و درصورتی که تخلفی صورت گرفته باشد با قاطعیت برخورد خواهد شد. براساس این گزارش، پس از حادثه، لوکوموتیوران، رئیس ایستگاه و همراهان متوفی بازداشت شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید