مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار با اعلام اینکه عملکرد این سازمان در کیفیت و کمیت غذایی که در سفره بخش قابلتوجهی از خانوادههای شهری قرار میگیرد مؤثر است، خطاب به مدیران میادین میوه و ترهبار گفت: «براساس تعهد اخلاقی و فردی و بر مبنای تعهد اجتماعی و سازمانی، باید به نوعی عمل کنیم که خدمات میادین میوه و ترهبار به مطلوبترین شکل ممکن به همه شهروندان ارائه شود.»
به گزارش همشهری، سیدسعید راد افزود: «برای اینکه بتوانیم به مردم بهتر خدمترسانی کنیم، باید درآمد داشته باشیم و ازاینرو، زیاندهی برخی بازارهای میوه و ترهبار و وجود غرفه خالی در بعضی میدانها و بازارها پذیرفته نیست.» او با اشاره به اینکه برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژهای درنظر گرفتهایم، ادامه داد: «سعی میکنیم تا در هفته آخر اسفند، میوههای پرتقاضای ایام عید همچون پرتقال، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین اقلام پرمصرفی مانند سیبزمینی و پیاز را در میادین میوه و ترهبار با شرایط ویژه در اختیار شهروندان قرار دهیم.» او با تأکید بر اینکه مکانیزهکردن کامل همه پارکینگهای میادین میوه و ترهبار در دستور کار این سازمان قرار دارد و این کار را از میدان جلال آلاحمد آغاز کردهایم، گفت: «بیشترین تأکید را روی بحث «مشتریمداری» و تکریم مشتریان داریم و انتظار داریم شهروندانی که به میادین میوه و ترهبار مراجعه میکنند، از اینکه میادین را برای خرید انتخاب کردهاند، رضایت کامل داشته باشند.»
چهار شنبه 10 بهمن 1397
کد مطلب :
46563
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/GVZQ
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved