• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 30 دی 1396
کد مطلب : 4647
+
-

زمان اعلام اسامی ۲۰هزار واجد شرایط کسرخدمت‌های جدید سربازی

سربازی
زمان اعلام اسامی ۲۰هزار واجد شرایط کسرخدمت‌های جدید سربازی

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد که طی یکی دو هفته آینده نتایج افراد واجد صلاحیت برای بهره‌مندی از کسر خدمت‌های ایثارگری، آزادگی و رزمندگی اعلام خواهد شد.

سردار ابراهیم کریمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: برابر آمارهای ما در مهلت تعیین‌شده برای ثبت‌نام متقاضیان، ۳۵۷ هزار نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که بلافاصله پس از اتمام مهلت ثبت‌نام عملیات بررسی مدارک و اسناد ارائه شده از سوی این افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات بررسی مدارک و فرم‌های پر شده توسط این افراد در مراحل پایانی خود قرار دارد، درباره اینکه اسامی افراد واجد شرایط چه زمانی اعلام خواهد شد، گفت: طبق زمانبندی‌های ما، طی یکی دو هفته آینده اسامی افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد و این افراد باید اسناد و مدارک خود را برای تکمیل بررسی‌ها و راستی‌آزمایی به سازمان وظیفه عمومی ناجا ارائه کنند تا پس از تأیید صحت اظهارات‌شان از این کسر خدمت‌ها بهره‌مند شوند. به گفته جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، در سال آینده نیز ۲۰ هزارنفر دیگر می‌توانند درصورتی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، از این کسرخدمت‌ها بهره‌مند شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید