• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 7 بهمن 1397
کد مطلب : 46050
+
-

کوتاه از سیاست

کوتاه از سیاست
کوتاه از سیاست


      هیچ‌کس با هیچ‌کس خوب نیست
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی معتقد است: آقای روحانی فقط یک فرصت در اختیار داشت که از آن فرصت استفاده کرد و برجام را محقق کرد. به‌نظر من ایشان فرصت جدیدی نخواهد داشت. حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبر آنلاین گفته است: جدایی آدم‌ها و تشکیل باندها چالشی جدی برای اداره کشور شده است. هیچ‌کس با هیچ‌کس خوب نیست، در چنین حالتی مگر می‌شود کشور درست شود. وی افزود: باید این شکاف‌ها را برداریم و گرنه در پیشگاه خداوند شرمنده خواهیم شد. سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: باید فضای واگرایی موجود را به فضای همگرایی سال‌های اولیه انقلاب تبدیل کنیم.

      انتقاد ازعدم‌انتخاب سخنگو
عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان در مورد خالی بودن جای سخنگوی دولت، اظهار داشت: تجربه سیاسی و تاریخی نشان می‌دهد که یکی از مشکلات و ضعف‌های بزرگ هر دولتی این است که نتواند ارتباط خوبی بین خودش و افکار عمومی برقرار کند.   به گزارش اعتماد آنلاین، عبدالله ناصری افزود: در دولت دوم اصلاحات با ایجاد سخنگوی دولت، یکی از تجربه‌های خوب تاریخی شکل گرفت و همه به این موضوع اذعان داشتند.

      دوشنبه؛ اعلام جزئیات عفو گسترده
رئیس سازمان زندان‌ها از تصویب نهایی جزئیات عفو گسترده اعلام‌شده توسط رئیس قوه قضاییه خبر داد. به‌گزارش تسنیم، اصغر‌جهانگیر گفته است: جزئیات این طرح که شرایط تسهیل‌کننده قرار گرفتن افراد در دایره شمول طرح و همچنین تعداد نفرات مشمول را تعیین می‌کند در جلسه صبح دوشنبه، ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ کمیسیون عفو تصویب می‌شود و عصر همان روز به‌اطلاع مردم خواهد رسید.

      تکذیب رفع فیلتر تلگرام
جواد جاوید نیا، معاون دادستان کشور در واکنش به اظهارنظر یک نماینده مبنی بر اینکه صحبت‌هایی از رفع فیلتر تلگرام است گفت: تلگرام با دستور قضایی فیلتر شده و هیچ مرجعی هم جز دستگاه قضایی حق اظهار نظر در خصوص رفع فیلتر آن را ندارد. (ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید