• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 4 بهمن 1397
کد مطلب : 45837
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/4307
+
-

چهره‌ها

   مرجع تشخیص جاسوسی
رئیس سازمان محیط‌زیست گفته است: مرجع تشخیص جاسوسان، وزارت اطلاعات است که اعلام کرده فعالان محیط‌زیستی جاسوس نیستند. به گزارش خانه ملت، عیسی کلانتری گفته: اما قوه قضاییه می‌گوید ما حق دخالت در این موضوع را نداریم. محمدحسین آقاسی، وکیل مدافع سام رجبی هم دیروز درباره آخرین وضعیت این پرونده اظهار داشت: بنا به اظهار مادر سام، روز چهارشنبه هفته گذشته، مسئولان در زندان به موکلم مراجعه و به او گفته‌اند وکیل خود را طی یک تا 2 روز آینده معرفی کند.

   دومین ماهواره ایران در راه فضا
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد که دومین ماهواره جمهوری اسلامی ایران در سال‌جاری در آستانه دهه فجر پرتاب خواهد شد.
 به گزارش اعتماد آنلاین، امیر سرتیپ امیر حاتمی روز گذشته گفت: یک حرکت رو به رشد و دائمی در زمینه پرتاب ماهواره اتفاق افتاده است و پروسه ساخت، پرتاب و حمایت ماهواره را به‌صورت کامل در اختیار داریم. 

   رهبری پاسخ نامه 8وزیر را داده‌اند
رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به نامه وزرا به رهبر انقلاب گفت: رهبری پاسخ نامه را هم دادند اما من از خبرسازی‌ها متأسفم که می‌خواهند اختلاف در کابینه و میان دفتر رهبری و دولت را رواج دهند درحالی‌که به هیچ وجه بحث استعفا مطرح نبوده است. به گزارش ایرنا،  محمود واعظی، در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره نامه اخیر هشت وزیر دولت به رهبر معظّم انقلاب گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ارتباط وزرا و کابینه با دفتر رهبری خیلی نزدیک است و ما در زمان وزارت ارتباطات، نامه‌های فراوانی می‌زدیم و رهنمود می‌گرفتیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید