• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44869
+
-

طناب دار بر گردن قاتل ملیکا

طناب دار بر گردن قاتل ملیکا

مرد قاچاقچی که برای رسیدن به پول مواد، دختربچه 5ساله فلاورجانی را گروگان گرفته و با شکنجه‌های بی‌رحمانه باعث مرگ او شده بود صبح دیروز به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش همشهری، متهم علاوه بر گروگان گرفتن ملیکای 5ساله، خواهر جوان او را نیز ربوده و به زور مورد آزار و اذیت قرار داده بود. این مرد که یک قاچاقچی خطرناک و شروری سابقه‌دار معروف به «ممد قاچاقچی» بود، پیش از این نیز بارها از سوی پلیس شهرستان فلاورجان در استان اصفهان دستگیر و زندانی شده بود. وی چند‌ماه پیش و در جریان فروش مواد‌مخدر به پدر ملیکا، با او دچار اختلاف حساب 800هزار تومانی شد. او برای اینکه پدر ملیکا را تحت فشار قرار دهد، مهرماه امسال نقشه گروگانگیری کشید و روز حادثه راهی خانه پدر ملیکا در روستایی حوالی فلاورجان شد. آن روز پدر ملیکا در خانه نبود و مرد قاچاقچی با شکستن پنجره وارد خانه شد و با زور اسلحه ملیکا و خواهر 21ساله‌اش را ربود و با خود به خانه‌اش برد.

در این میان پدر ملیکا از ترس تهدیدهای ممدقاچاقچی و به‌خاطر اعتیادش به موادمخدر حاضر نشد ماجرا را به پلیس گزارش کند و این در حالی بود که دختران او هر روز در خانه مرد قاچاقچی شکنجه می‌شدند. حدود 20روز ملیکا و خواهرش در خانه وی زندانی بودند و او علاوه بر اینکه ملیکا را با زغال داغ و سیگار روشن شکنجه می‌کرد، خواهر بزرگ او را نیز مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. تا اینکه در نهایت اورژانس اجتماعی در جریان قرار گرفت و وقتی به خانه مرد قاچاقچی رفت که ملیکا از فرط شکنجه از حال رفته بود. به‌دنبال این ماجرا مرد جنایتکار گریخت و ملیکا به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجاتش بی‌فایده ماند و در نهایت جانش را از دست داد.

با گزارش ماجرا به پلیس و انتشار این خبر در روزنامه‌ها تحقیقات برای دستگیری قاچاقچی خطرناک آغاز و وی 5روز بعد در مخفیگاهش دستگیر شد. در جریان تحقیقات شاهدان زیادی ازجمله برادر وی که خانه‌اش کنار خانه اوست، همسر برادرش و همسایه‌ها شهادت دادند که این مرد مدام ملیکا را شکنجه و بارها به خواهر بزرگ او تجاوز کرده بود. با این حال مرد جنایتکار در دادگاه اتهام را رد و اظهار بی‌گناهی کرد. در این شرایط قضات دادگاه با شواهد موجود در پرونده وی را گناهکار شناخته و به اتهام قتل عمد ملیکا، تجاوز به عنف به خواهر او، آدم‌ربایی، حبس غیرقانونی، ضرب و جرح و کودک‌آزاری محاکمه و به قصاص، اعدام و حبس و شلاق محکوم کردند. این حکم از سوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد و به این ترتیب متهم صبح دیروز در یکی از میادین اصلی فلاورجان و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :