• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43884
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ سودسهام عدالت خانواده‌های بهزیستی چه شد؟
  چرا سازمان خصوصی‌سازی‌ سود سهام عدالت خانواده‌های پشت نوبت تحت پوشش بهزیستی را واریز نکرده است؟
 

بابایی از کرمان


  کرج برای تردد معلولان هیچ امکاناتی ندارد
 شهر کرج حتی در مرکز آن برای معلولان و تردد آنها مناسب‌سازی‌ نشده است. از مسئولان توقع توجه داریم.
 
دانیال‌پور از کرج

  وظیفه تعزیرات برخورد با موارد بهداشتی است؟
 دیده می‌شود سازمان تعزیرات هر از گاهی فروشگاه‌های گوشت و مرغ فاسد را شناسایی می‌کند درحالی‌که وظیفه تعزیرات برخورد با گرانفروشی است.
 
سلیمان بلغار از تهران

   اتوبوس‌های بین شهری برای نماز صبح نگه نمی‌دارند
اغلب اتوبوس‌های بین شهری برای نماز صبح، برنامه توقف ندارند. مساجد بین راهی نیز صبح‌ها درشان بسته است. از مسئولان توقع رسیدگی داریم.
 
سلطانی از سمنان

  تعزیرات، رسیدگی به تخلف را به خلافکاران می‌سپارد!
 از فروشگاهی در بازار وسیله‌ای خریدم که با آنچه در زمان خرید نشانم دادند، فرق داشت. از آن فروشگاه لوازم خانگی به تعزیرات شکایت کردم اما در کمال تعجب تعزیرات شکایت مرا به اتحادیه صنف لوازم خانگی ارجاع داد. چرا تعزیرات رسیدگی به تخلف را به‌ اتحادیه مربوطه می‌سپارد؟!
 
فراهانی از تهران

  پیام‌های اجباری از سازمان ثبت اسناد
 مدتی‌است پیامک‌هایی از سازمان ثبت اسناد با تعریف هر محتوا 50تومان دریافت می‌کنم. بعد از پیگیری و ده‌ها تماس با مراکز مرتبط می‌گویند شما درخواست دریافت پیامک از ثبت اسناد داده‌اید درحالی‌که من چنین درخواستی را ثبت نکرده‌ام. از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.
 
نوروزیان

@ ترافیک خیابان مجد سعادت‌آباد به حال خود رها شده است
 پس از مدت‌ها رایزنی در مورد رفع مزاحمت از پارک خودرو در وسط خیابان مجد سرو شرقی سعادت‌آباد، واحد ترافیک شهرداری روبه‌روی درمانگاه که آن را عامل ترافیک دانسته مانع نصب کرده و باقی خیابان را به حال خود رها کرده است.
 
جمعی از ساکنان محله

  طلب بازنشستگان سال 88 آموزش وپرورش چه شد؟
 بازنشسته سال 88 آموزش و پرورش هستم که در سال بازنشستگی ابلاغیه‌ای مبنی بر دریافت 2میلیون طلب بازنشستگی به ما داده شده است. اکنون بعد از گذشت 9سال و به یک‌دهم رسیدن رقم طلب ما هنوز نتوانسته‌ایم طلبی را که خودشان به ما ابلاغ کرده‌اند، دریافت کنیم.
 
معلم بازنشسته از گیلان

  مترو در مورد تعویض قرآن‌های فرسوده اطلاع‌رسانی کند
 روابط عمومی متروی تهران اعلام کرده که کتاب‌های فرسوده قرآن را با کتاب‌های نو و دارای ترجمه روان تعویض می‌کند، ضمن تقدیر از این اقدام اطلاع‌رسانی شود که برای تعویض قرآن به، کجا مراجعه کنیم.
 
رمضانی از شمشیری

   انجام سونوگرافی‌های خاص بانوان توسط آقایان
 در بعضی مراکز درمانی، سونوگرافی اختصاصی خانم‌ها توسط مردان انجام می‌شود. آیا با این همه فارغ‌التحصیل بیکار که داریم قادر به به‌کارگیری بانوان در این مراکز نیستند؟
 
صفرپور از تبریز

@ ضرورت ایجاد ایستگاه مترو در بلوار سیمون بولیوار
 با توجه به ترافیک دائمی در محدوده اشرفی اصفهانی و تردد بسیار دانشجویان در محدوده پونک و بلوار سیمون بولیوار ضرورت ایجاد ایستگاه مترو در این محدوده به‌شدت احساس می‌شود.
 
قضاتی از پونک

   دوره انتظار برای خانه‌دار شدن چند سال است؟
48 سال از عمرمان در انتظار خانه‌دار شدن گذشت اما هنوز موفق نشده‌ایم آپارتمان پیش‌خرید خود را از انبوه‌سازان شفق (نگین غرب) تحویل بگیریم. از مسئولان توقع داریم به این مسئله ورود کنند.
 
زارع از تهران

  سرویس‌های ویژه برای ایستگاه‌های پرتردد بگذارند
 برخی ایستگاه‌های مترو و بی‌آرتی بسیار پرتردد هستند و نمونه آن ایستگاه چهارراه ولی‌عصر به سمت قائم است که مردم به‌معنای واقعی روی سر و کول هم سوار می‌شوند. ایستگاه بی‌آرتی چهارراه ولی‌عصر هم همینطور است. لطفا برای ایستگاه‌هایی مانند اینها سرویس ویژه درنظر بگیرند.
 
لطفی

  شیر مدارس چه شد؟
 با گذشت چندماه از سال تحصیلی از توزیع شیر بین دانش‌آموزان مدارس خبری نیست. با توجه به فشارهای اقتصادی و سوء‌تغذیه اغلب بچه‌ها از مسئولان تقاضای توجه به این مهم را داریم.
 
محسن ذوالفقاری ازساوه

@  متروی هشتگرد چه شد؟
 هر سال در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب سخن از افتتاح خط هشتگرد می‌شود ولی اکنون 20سال است ما ساکن هشتگردیم و چشم‌انتظار مترو و جز تبلیغ چیزی ندیده‌ایم.
 
نیری از هشتگرد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید