• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 18 دی 1397
کد مطلب : 43887
+
-

پرونده مهاجم درفش به‌دست در دادگاه انقلاب

پرونده مهاجم درفش به‌دست در دادگاه انقلاب


پرونده مردی که با در دست داشتن درفش در خیابان به زنان و دختران جوان حمله می‌کرد با افزایش شمار شاکیانش برای محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده شد.

اول آبان امسال با شکایت چند زن و دختر جوان از مردی ناشناس تحقیقات دراین باره آغاز شد. آنها مدعی بودند مردی موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشته با یک درفش به آنها ضربه زده و گریخته است. هرچه می‌گذشت شمار شاکیان مرد ناشناس بیشتر می‌شد و درحالی‌که شاکیان به 15نفر رسیده بودند مأموران توانستند وی را دستگیر کنند. متهم 42ساله که سابقه‌دار است در بازجویی‌ها مدعی شد چون با همسرش اختلاف داشته دست به این کار زده است.

او گفت: 4سال پیش ازدواج کردم اما با همسرم دچار اختلاف شدیم. او می‌گفت تو مشکل روحی و روانی داری و مدتی قبل هم خانه را ترک کرد. همین رفتار باعث شد که من از همه زنان متنفر شوم و تصمیم به انتقام بگیرم. وی ادامه داد: سوار بر موتورسیکلتم در خیابان پرسه می‌زدم و وقتی در مناطق خلوت زنان و دختران جوان را می‌دیدم با درفشی که داشتم به آنها ضربه می‌زدم و فرار می‌کردم. با ادامه تحقیقات در این‌باره شمار شاکیان این مرد به 59نفر رسید. به گزارش تسنیم، پرونده وی به شعبه 28دادگاه انقلاب تهران فرستاده شده و قرار است او به‌زودی محاکمه شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید