• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 16 دی 1397
کد مطلب : 43555
+
-

اخبار کوتاه | سیاست

  خدا روسای خائن را نمی‌بخشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند کسانی را که چهره حزب‌اللهی دارند و خودشان را شخصیت ارزشی نشان می‌دهند، ولی خائن به خون شهدا هستند، نمی‌بخشد. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی افزود: افرادی که به‌خاطر خون شهدا به ریاست رسیدند اما به رسالت خود عمل نمی‌کنند، خائن و منافق هستند.

  نصب نرده‌ها کار دشمن نبوده است

محمود صادقی در واکنش به برداشته شدن نرده‌های حایل میان مسئولان و مردم در نمازجمعه تهران، در حساب توییتری خود نوشت: برداشتن نرده‌های حایل بین مردم و مسئولان در نمازجمعه تهران اقدامی درخور تقدیر است؛ اما بعضی از این اقدام طوری سخن می‌گویند که گویا نصب نرده‌ها کار دشمن بوده! به هرحال امید است این حرکت نمادین آغازی برای کاهش فاصله‌ها و موانع بین مسئولان و مردم باشد.

  پشت پرده حصر

الیاس حضرتی در حساب توییتر خود در واکنش به اظهارات محمدرضا باهنر نوشت: «آقای مهندس باهنر، خبر داده‌اید که مسئله حصر در سال ۹۶ به مرحله نهایی رسیده بود، اما نامه آقای کروبی مانع آن شد. به‌عنوان کسی که از ابتدای مجلس دهم پیگیر پرونده حصر بوده و ملاقات‌های متعددی را در این زمینه داشته‌ام، می‌گویم که به‌نظر می‌رسد جنابعالی در جریان پشت پرده پرونده حصر نیستید.» باهنر پیش از این درباره مسئله رفع حصر گفته بود: سال گذشته موضوع حصر تا مرز برداشتن کامل محدودیت‌ها پیش رفت، اما برخی پوست خربزه زیر پای آقای کروبی انداختند و او بیانیه‌ای صادر کرد که این بیانیه منجر شد رفع حصر صورت نگیرد.

   انگیزه هجمه علیه نمایندگان

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس به اعتمادآنلاین گفت: هجمه‌ای که علیه نمایندگان صورت می‌گیرد برای این است که مردم از آمدن پای صندوق‌های رأی هم پشیمان شوند تا یک مجموعه تمامیت‌خواه روی کار بیاید.

این خبر را به اشتراک بگذارید