• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42595
+
-

کوتاه از حادثه


  دستگیری ناپدری قاتل
ناپدری بی‌رحم که با ضرب و شتم کودک خردسال، او را به قتل رسانده بود، دستگیر شد. به گزارش پلیس، این حادثه چهارشنبه‌شب گذشته در شهر قم رخ داد. آن شب مأموران پلیس باخبر شدند که کودکی مورد ضرب و شتم شدید ناپدری‌اش قرار گرفته، به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای نجات جان او بی‌نتیجه مانده و در نهایت وی فوت کرده است. با این خبر تیمی از مأموران وارد عمل شدند و با همکاری دستگاه قضایی فرد ضارب را در کمتر از ۲ ساعت دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند. تحقیقات از این مرد ادامه دارد.


  جنایت هولناک مادرشوهر
مادرشوهر به‌دنبال مشاجره با عروس 16ساله‌اش او را آتش زد و به قتل رساند. به گزارش ایسنا، رئیس مرکز بهداشت بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه قربانی 16ساله و متاهل بوده، گفت: بین این زن با مادرشوهرش مشاجره رخ می‌دهد و در نهایت او پس از وقوع سوختگی به یکی از بیمارستان‌های یاسوج منتقل می‌شود اما به‌علت درجه سوختگی بالا جان خود را از دست می‌دهد. وی ادامه داد: طبق اظهارات این فرد قبل از فوت، مادرشوهرش او را آتش زده است. علی‌بخش فرامرزی ادامه داد: قضیه هنوز مبهم است و دقیقا مشخص نیست ماجرا و انگیزه قاتل چه بوده و دستگاه قضایی و دادگاه باید در این خصوص نظر بدهند. به گفته اهالی منطقه، مقتول ۶ ماهه باردار بوده است.


  کشف محموله بزرگ داروی قاچاق
کارآگاهان مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی تهران موفق به کشف محموله قاچاق دارو به ارزش 5میلیارد تومان شدند. به گزارش همشهری، محل نگهداری داروهای قاچاق در محدوده خیابان اشرفی‌اصفهانی بود که مأموران با هماهنگی قاضی پرونده صبح پنجشنبه ششم دی‌ماه راهی آنجا شدند و در بازرسی از محل بیش از 230هزار قلم انواع دارو کشف کردند. به گفته سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، در بررسی‌ها مشخص شد این داروها عمدتا تولید 2کشور آمریکا و هندوستان و از نوع داروی ضد‌سرطان، نایاب و یخچالی هستند که طی چند نوبت و به‌صورت غیرقانونی از طریق مرزهای شمال غرب وارد کشور شده‌اند. وی افزود: این محموله در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد تا هرچه سریع‌تر در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید