• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42581
+
-

با مردم


   مسئولان فراموش نکنند که مردم به آنها مسئولیت داده‌اند
مسئولان اعلام می‌کنند که ما بدون مردم هیچیم. به این مسئولان یادآور شوید که مردم به آنها مسئولیت داده‌اند و باید پاسخگوی مردم باشند و در آخرت پاسخگو.
 

منتظری


 چیپس با طعم و مزه روغن سوخته
دو بسته چیپس خریدم که تاریخ مصرف‌شان شهریورماه به اتمام رسیده بود. این چیپس‌ها هم شماره سیب قرمز داشت،  هم شماره بهداشت دارویی و هم شماره استاندارد. اولا چرا نظارتی بر فروش کالاهای تاریخ مصرف گذشته نیست؟ یا چرا تاریخ تقلبی روی کالا می‌زنند؟ یا چرا چیپس بوی روغن سوخته می‌دهد؟
 
محمد فرید


 کارخانه آرد، آسایش خیابان جرجانی را سلب کرده است
یک کارخانه آرد در دل بافت مسکونی واقع در محدوده آذری نرسیده به سه راه بوتان پست ایستگاه بی‌آرتی جرجانی قرار دارد که در سال 85به‌دلیل آلایندگی بسته شده بود،  اما از سال گذشته دوباره دایر شده است. پیگیری‌های زیادی از طریق شهرداری،  شورای شهر،  محیط‌زیست،  صنعت و معدن و نهاد ریاست‌جمهوری داشته‌ایم تا فکری برای انتقال این کارخانه به بیرون شهر داشته باشند اما تاکنون نتیجه نگرفته‌ایم. از شب تا صبح 25آسیاب صنعتی گندم و روزها 7فن جت صنعتی بزرگ در این کارخانه با سر و صدای بسیار کار می‌کنند. آلایندگی صوتی به یک طرف، ریزگردهای سبوسی و آرد تمام ساعات روز بر سر و روی خودمان و زندگی‌مان می‌پاشد و آسایش و سلامت محل را مختل کرده است. از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
 
دارایی از تهران


  به مشکلات تاکسی‌داران خرم‌آباد رسیدگی شود
شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد قصد ندارند به مشکلات تاکسیرانی این شهر ازجمله کرایه‌های بسیار پایین و هزینه‌های کمرشکن تاکسی‌ها توجه کنند؟
 
احمدی راننده خرم‌آباد


  نذر تجهیزات مدارس کنید
‌مردم و حتی مسئولان می‌توانند نذرهایشان را به سمت تجهیزات مدارس سوق دهند. مثلا نذر کنند که سیستم گرمایش یک مدرسه را تجهیز کنند. با رواج چنین نذوری دیگر کمتر شاهد سوختن فرشته‌های کوچکی چون دانش‌آموزان سیستانی هستیم.
 
شهروند تهرانی


  کارگران پمپ‌بنزین‌ها هیچ حمایتی نمی‌شوند
کارگر پمپ بنزینی در تنکابن هستم که ماهانه 350هزارتومان حقوق می‌گیرم. آیا با این گرانی‌ها می‌شود با این رقم زندگی کرد؟کارگران پمپ بنزین به هیچ جایی وصل نیستند و بیمه و حقوق قانونی ندارند.
 
شایان از تنکابن


@  مالباختگان نگین خودرو هنوز بلاتکلیفند
 پرونده کلاهبرداری نگین خودرو با بیش از 4000شاکی با گذشت چند سال از دستگیری مدیران شرکت مذکور و توقیف اموال آنها هنوز به جایی نرسیده و مالباختگان بلاتکلیفند.
 
اشراقی


  بسته حمایتی به کمبود بودجه رسید
آنقدر دادن بسته حمایتی به بازنشستگان تامین اجتماعی را به تعویق انداختند که در ماه‌های پایانی سال به کمبود بودجه برخورد کرد. چندی دیگر هم باید عیدی‌ها را بدهند که حتما همه اینها میسر نخواهد شد. تکلیف ما که با حقوق 680هزارتومانی بسته حمایتی نصیب‌مان نشد چیست؟
 
علی بیضاوی از اسلامشهر


  اجناسی که از سارقان می‌گیرند،  بازگردانند
منزل من چندی قبل توسط همسایه معتاد مورد سرقت واقع شد. با وجود معرفی دزد به کلانتری و دستگیری وی،  اموالم به من برنگشته است. واقعا اجناسی که از سارقان کشف می‌شود،  چه سرنوشتی دارند؟
 
یک مالباخته


  مسئولان قضایی دقت بیشتری داشته باشند
فردی از من شکایت کرده و در دادگاه خانواده شماره 2ونک من را مجهول‌المکان اعلام کرده،  درحالی‌که من خودم در آنجا پرونده دارم. از مسئولان قضایی تقاضای دقت بیشتری دارم. مگر در آنجا پرونده‌ها به‌صورت سیستمی و منظم نگهداری نمی‌شود که من را مجهول‌المکان اعلام کرده‌اند؟
 
جاویدیان


 سودها را بدون اطلاع قبلی کم کردند
یکی از بانک‌ها بدون اطلاع قبلی و درحالی‌که هنوز با اعلام ارقامِ سودِ قبلی افتتاح حساب می‌کند این‌ماه یکباره سود سپرده‌ها را کاهش داد و عامل این کار را بانک مرکزی می‌داند. این کار درست است؟
 
پورمنصور از یاسوج

این خبر را به اشتراک بگذارید