• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42562
+
-

نادری با نظر برانکو جذب شد؟

مسئولان پرسپولیس در روزهای گذشته مذاکرات با مدیربرنامه‌های محمد نادری را به نتیجه رساندند و قرار شد این بازیکن ظرف 48ساعت آینده به تهران آمده و قراردادش را نهایی کند. نادری که در عضویت تیم کورتریک بلژیک است قرار شده به‌صورت قرضی و تا پایان فصل پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.
نکته جالب توجه درخصوص نادری این است که این بازیکن بعد از درخشش در رده جوانان به تراکتور پیوست و توانست در ابتدای حضور خود در این تیم تبریزی نمایش بسیار خوبی داشته باشد. نادری که توانایی بازی در دو پست دفاع وسط و دفاع چپ را دارد با آمدن قلعه‌نوعی به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد و حتی به همراه تراکتور برای اردوی آماده‌سازی‌ به ترکیه نرفت.
همین موضوع باعث شد تا این بازیکن در نهایت با گذشت 4هفته از رقابت‌های لیگ یک در فصل گذشته به‌صورت قرضی به نساجی بپیوندد. اما این بازیکن جوان درتیم مازندرانی هم روزگار خوبی را پشت سر نگذاشت و در طول یک فصل در نساجی تنها در 8بازی به میدان رفت و البته توانست یک‌بار هم گلزنی کند.
نادری اما در پایان فصل در تست‌های پزشکی تیم کورتریک بلژیک شرکت کرد.این بازیکن بعد از انجام تست‌های پزشکی با این تیم قرارداد امضا کرد. کورتریک از تیم‌هایی است که تازه به لیگ برتر بلژیک صعود کرده است. این بازیکن در این لیگ هم نتوانست خودش را نشان دهد و در اکثر بازی‌های این تیم به یک سکونشین تبدیل شد.
نادری قرار است در 48ساعت آینده با پرسپولیس قرارداد ببندد. با نگاهی به عملکرد این بازیکن مشخص نیست که سرمربی پرسپولیس با چه معیاری به سراغ او رفته و آیا خودش شخصا این بازیکن را در لیست خود قرار داده یا اینکه این بازیکن به او سفارش شده است. در ادامه فصل مشخص خواهد شد که این بازیکن می‌تواند از لحاظ فنی انتظارات را بر آورده کند یا اینکه مانند 2 بازیکن سابق اوکراینی پرسپولیس تنها حکم یک توریست را خواهد داشت. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید