• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42558
+
-

لشکر مصدومان در آنفیلد

به فاصله یک مسابقه پس از کسب صدمین برد لیورپول با یورگن کلوپ و صدرنشینی این تیم با 7امتیاز اختلاف نسبت به من‌سیتی، حالا امید شاگردان پپ گواردیولا به توپچی‌هاست تا ترمز صدرنشین را بکشند. آرسنال برای بازی حساس امروز کلی مصدوم دارد ازجمله 6مصدوم در خط دفاعی؛ مونرئال، بیرین، هولدینگ، کنستانتینوس، موستافی و کوشیلنی که هنوز کامل خوب نشده. اوزیل هم از روی نیمکت آغاز می‌کند. امری که بعد از 2باخت ابتدای فصل مقابل 2مدافع عنوان قهرمانی 2سال اخیر در هیچ مسابقه‌ای نباخته بود، اکنون در 4بازی گذشته فقط یک برد در تمام رقابت‌ها داشته اما امری موفق شده میانگین 2 امتیاز از هر بازی را برای آرسنال در لیگ ثبت کند. آرسنال 9بازی خارج از خانه خود در این فصل لیگ برتر را بدون کلین‌شیت پشت سر گذاشته است! تنها بین فوریه و اکتبر‌2010 آنها بیش از این تعداد بازی نتوانسته بودند کلین‌شیت کنند؛ 11بازی. ممکن است در نیم‌فصل بازیکنانی مثل ناواس، بانگا و ایسکو به آرسنال بیایند و رمزی و اوزیل باشگاه را ترک کنند.
در اردوی لیورپول هم شایعه‌ای که توسط یک روزنامه رژیم صهیونیستی منتشر شد، جو تیم را به‌هم ریخته است. یک روزنامه اسرائیلی ادعا کرده بود که محمد صلاح به باشگاه هشدار داده درصورت جذب بازیکن اسرائیلی از این تیم می‌رود. مگر رژیم صهیونیستی هم‌اکنون چند بازیکن درست‌ودرمان دارد که به‌کار باشگاهی در سطح لیورپول بیاید؟ صلاح در توییتی برای همدردی با کولیبالی که مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، نوشت که نژادپرستی در هیچ‌جا جایگاهی ندارد و سادیو مانه با استناد به این توییت نتیجه گرفت که صلاح ضد‌یهود نیست.
طی یک سال حضور فان‌دایک در لیورپول، قرمزها 33بار در لیگ به میدان رفتند که در این 33بازی تعداد کلین‌شیت‌های تیم از گل‌های خورده بیشتر بوده؛ 18کلین‌شیت و 17گل خورده. او در 100 بازی لیگ برتری برای لیورپول و ساوتهمپتون فقط اجازه دریافت 94گل را داده و 36بار جلوی گل‌خوردن تیم‌هایش را گرفته. لیورپول چهارشنبه باید بازی فینال‌گونه‌ای با منچسترسیتی انجام دهد که این بازی می‌تواند تکلیف باکسینگ‌دی را مشخص کند. سپس بازی‌های ساده لیورپول از راه می‌رسد. لیورپول نسبت به همین هفته در فصل پیش 16امتیاز بیشتر گرفته و آرسنال هم 4امتیاز بیشتر دارد، درحالی‌که من‌سیتی 11امتیاز کمتر از فصل قبل در همین مقطع به‌دست آورده. این بازی رقابت آقای گلی بین اوبامیانگ با 13و صلاح با 12گل هم هست.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید