• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 دی 1397
کد مطلب : 42552
+
-

گوچی می آید ؟

گوچی می آید ؟

رضا قوچان‌نژاد بالاخره بازی در لیگ ایران را تجربه می‌کند؟ لژیونر محبوب فوتبال ما بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد. البته مشخص نشد که دلیل خداحافظی‌اش نیمکت‌نشینی در روسیه بوده یا شایعه درگیری با کی‌روش باعث پایان راه او در تیم ملی شده است. به هر روی گوچی ترجیح داد در این‌باره سکوت کند. او در ابتدای فصل جدید فوتبال هم از تیم‌های داخلی پیشنهاد داشت اما ترجیح داد به آپوئل نیکوزیای قبرس برود و به دور از حواشی و جنجال‌های فوتبال ایران باشد. با نزدیک شدن نیم‌فصل و شرایط نه‌چندان باثبات قوچان‌نژاد در تیم جدیدش بار دیگر شایعه پیشنهاد و مذاکره تیم‌های داخلی پررنگ شد. تراکتور با مالک متمولش مشتری اصلی بود، پرسپولیس هم بعد از باز شدن پنجره اعلام کرد او را می‌خواهد و در ادامه شنیده شد استقلال هم به این صف اضافه شده است.
شایعه‌ها اما زیاد بود؛ از اینکه فسخ قرارداد او به همین سادگی‌ها هم نیست، یا اینکه همسرش هیچ تمایلی به بازگشت و بازی او در ایران ندارد. این شایعه آنقدر پررنگ شد که هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام خواهر همسر گوچی (ساره بیات بازیگر سینما) هجوم بردند و از او خواستند واسطه شود و رضایت خواهرش را جلب کند!
پرسپولیسی‌ها مذاکرات خود را اوایل هفته پیش با رضا قوچان‌نژاد آغاز کردند و بعد از اینکه مطمئن شدند این بازیکن از تیم آپوئل جدا می‌شود، رسما پیشنهاد مالی خود را به این بازیکن اعلام کردند. قوچان‌نژاد از مسئولان این باشگاه وقت خواست تا بعد از بررسی یکسری از مسائل شخصی‌اش به آنها پاسخ دهد. او در آخرین پیامش به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا جمعه‌شب نظر نهایی‌اش را در مورد پیشنهاد این باشگاه اعلام خواهد کرد. البته شنیده شده که مبلغ مورد نظر گوچی چیزی حوالی یک‌میلیون و 300هزار دلار بوده و همین سنگ بزرگی در مقابل سرخ‌های پایتخت است.
ایرج عرب، سرپرست پرسپولیس دیروز در این‌باره به ورزش3 گفته: «ما به‌طور مستقیم با ایشان صحبت نکرده‌ایم اما قیمت‌های نامتعارفی که اعلام شده، به هیچ عنوان نمی‌تواند روند مذاکرات را جدی پیش ببرد. ما برای ایشان تا امشب منتظر خواهیم ماند و اگر مذاکره مثبت بود خواهان حضورشان هستیم. فعلا چیزی مشخص نیست و البته باید بگویم صحبت‌هایی که در مورد مبلغ حضورش شده اگر همانند دیگر باشگاه‌ها باشد روند مذاکره قطع خواهد شد.» عرب همچنین تأیید کرده که خواسته برانکو رعایت سقف مالی است. یعنی قرارداد بازیکنان جدید از قرارداد اعضای فعلی تیم بالاتر نرود. با این اوصاف شاید پرونده گوچی و پرسپولیس را بشود از پیش بسته تلقی کرد.
در عین حال با حضور احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژآگه در تراکتورسازی، زمزمه‌های زیادی درباره حضور رضا قوچان‌نژاد در تبریز و مذاکره با این باشگاه شنیده می‌شود. شاید دست و دلبازی‌های زنوزی برای جذب ستاره‌های ملی‌پوش این‌بار هم به صید یک مهره کلیدی دیگر منتهی شود. هرچند رسانه‌های قبرس هفته گذشته یک نقل قول تازه را هم منتشر کردند. اینکه سرمربی ایتالیایی آپوئل گفته که برای گوچی برنامه دارد و راضی به جدایی او نیست. اگرچه همین رسانه‌ها در خبرهای مجزا مدعی بودند که این باشگاه منتظر بررسی پیشنهادها برای جدایی مهاجم ایرانی است. معمای گوچی امروز حل می‌شود؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید