• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 4 دی 1397
کد مطلب : 42247
+
-

این کتاب را ملک‌مطیعی نوشته است

صادق سمیعی/مدیر انتشارات کتاب‌سرا


روز یکشنبه گذشته در همین صفحه یادداشتی با عنوان «خاطرات فرمان و سرنوشت قیصر» به قلم علیرضا محمودی منتشر شد. در این یادداشت نویسنده به کتاب «خاطرات ناصر ملک‌مطیعی» که توسط انتشارات کتاب‌سرا منتشر شده پرداخته بود. نگارنده سطح روایی خاطرات را در حد انتظارات خوانندگان از ستاره سینمای کلاسیک ایران نمی‌دانست. روز گذشته مدیر انتشارات کتاب‌سرا، آقای صادق سمیعی طی یادداشتی که در پی می‌آید، توضیحاتی را برای خوانندگان ارائه داده‌اند و در ضمن همراه این یادداشت چند صفحه کپی دستنویس شادروان ناصر ملک‌مطیعی نیز همراه شده است.
«خاطرات ملک‌مطیعی قبلا در اختیار ناشر دیگری قرار گرفته بود و طی انجام تشریفات قانونی و با اطلاع وزارت ارشاد اسلامی و اشتیاق بیش از حد مرحوم ملک‌مطیعی، این خاطرات پس از زمانی بیش از 2سال در اختیار انتشارات کتاب‌سرا قرار گرفت و بنا به دوستی و نزدیکی آقای ناصر ملک‌مطیعی با این مؤسسه دوره‌های ناهاری به‌طور مستمر در چهارشنبه‌های هر هفته با حضور هنرمندانی چون سرکار خانم پوری‌بنایی و آقای نصرت‌الله وحدت و آقای شاهرخ نادری و تعداد دیگری از هنرمندان مطرح ایران برقرار می‌شد.
خاطرات آقای ملک‌مطیعی تا زمانی که ایشان در قید حیات بودند زیر نظر خود ایشان تنظیم و آماده چاپ شد. البته در این روند از یک ویراستار نیز کمک گرفته شد. در نهایت بعد از چاپ کتاب نیز، 3‌نوبت چاپ از این کتاب ظرف مدت 2هفته با استقبال خوانندگان و علاقه‌مندان روبه‌رو شد و به فروش رفت.»

توضیح و تصحیح 
در خبر نمایشگاه بازیافت هنری آقای محمد مهدی صداقت که شنبه گذشته منتشر شده، عکس اثر منتشر شده مربوط به ایشان نبوده و متاسفانه به اشتباه اثر دیگری چاپ شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید