• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 4 دی 1397
کد مطلب : 42209
+
-

آغاز افزایش رسمی قیمت خودرو

با اعلام قیمت جدید 5خودروی پرفروش ایران‌خودرو برای عرضه به مشتریان در دی‌ماه امسال، فرآیند افزایش رسمی خودروهای این گروه خودروسازی آغاز شد. آخرین خبرها از اعلام قیمت سایر محصولات پرتقاضای داخلی خودروسازان تا هفته آینده حکایت دارد.
به گزارش همشهری، گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت جدید ۵خودروی خود شامل هایما اس۵، پژو۲۰۷ دستی، پژو پارس اتوماتیک، دانگ فنگ اچ۳۰ کراس و دنا پلاس را برای عرضه به مشتریان در دی‌ماه امسال اعلام کرد که براساس این فهرست، قیمت این ۵ خودرو افزایش یافته است.
بر این اساس، قیمت پژو پارس ال‌ایکس اتوماتیک سال با ترمز ضدقفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و ایموبیلایزر و یورو ۴ به ۷۶ میلیون و ۷۰۰‌هزار تومان، اچ30 کراس دنده اتوماتیک با تریم تیره و با کیسه‌های هوای راننده و سرنشین و جانبی و استاندارد آلایندگی یورو ۴ و یورو ۵ به ۷۵میلیون تومان، دنا پلاس با کیسه‌های هوای راننده و سرنشین با تریم دورنگ و یورو۴ به ۷۶‌میلیون تومان، هایما اس۵ توربو دنده اتوماتیک با کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای، تریم تیره و یورو ۵ به ۱۳۸میلیون تومان و پژو ۲۰۷‌ دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو۴ به مبلغ ۷۰میلیون تومان تعیین شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید