• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 دی 1397
کد مطلب : 42077
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

مهناز افشار در متن فوتبال

سرمربی تیم بانوان ملوان با انتشار این پست از مهناز افشار بابت حضور در ورزشگاه و تماشای بازی این تیم تشکر کرد. تیم بانوان ملوان دوباره بعد از 2سال به رقابت‌های لیگ برگشته و مریم ایراندوست و تیمش این روزها به یکی از خبرسازترین تیم‌های بانوان تبدیل شده‌اند. آنها جمعه در اکباتان تیم آذرخش تهران را با 8گل بردند و مهناز افشار هم یکی از تماشاگران ویژه این بازی بود.

کنفرانس کام‌بک با برانکو ایوانکوویچ

برانکو ایوانکوویچ که روزهای تعطیل نیم‌فصل را در کشورش می‌گذراند با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از حضور در یک کنفرانس جالب در تهران خبر داد. او در این کنفرانس درباره الگوهای ذهنی کام‌بک و آنچه در بین دو‌نیمه به بازیکنانش می‌گوید صحبت خواهد کرد. برانکو پنجم بهمن‌ماه در این کنفرانس به سخنرانی می‌پردازد و بخشی از عواید این کنفرانس به آسیب‌دیدگان زلزله اختصاص خواهد یافت.

فرار رامین از دست پرسپولیسی‌ها

رامین رضاییان بعد از حمله هواداران به صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، به ناچار کامنت‌های این صفحه را بست. او در جواب سروش رفیعی و انتقادات وارده به تیم‌ملی، صحبت‌های تندی را مطرح کرد که با واکنش شدید هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد. رامین بلافاصله بعد از این اتفاق، کامنت‌های اینستاگرام را بست و از دسترس هواداران پرسپولیس خارج شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید