• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41306
+
-

توضیح هلدینگ عظام

پیرو درج گزارشی در صفحه 4 روزنامه همشهری مورخ 24 آذر‌ماه جاری با عنوان «اعتراض دیده‌بان شفافیت به عرضه قطره‌چکانی خودرو»، منصور میرزایی، مدیر هلدینگ عظام در واکنش به مطلب مندرج در میان تیتر «حاشیه‌های یک رابطه خاص» در گزارش مذکور، با ارسال توضیحاتی خواستار درج آن شده است.
 در این جوابیه با اشاره به سوابق و خدمات هلدینگ عظام، این شرکت سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان قطعات خودروی کشور (از جمله ایران‌خودرو و سایپا) معرفی شده است. در بخش دیگری از جوابیه مذکور آمده است «روزنامه محترم همشهری از حیث نقض اصول و موازین حقوقی و لطمه به اعتبار قانون که موجب لطمه به تولید‌کنندگان این کشور نیز شده است و با بی‌توجهی به اصول اخلاق حرفه‌ای، مروج عبور از قانون و نیز القای محکومیت افراد در اذهان عمومی شده و در نتیجه ناقض قوانین است».

در ادامه این جوابیه آمده است «نادیده‌گرفتن حقوق عمومی و نقض مبانی شریعت اسلامی و قانون اساسی، بخشی از آسیب‌های این روند خواهد بود و به‌زودی موجب بیکاری هزاران نفر از کارکنان این مجموعه عظیم تولیدی و خسارات بیشتر بر خودروسازان داخلی خواهد شد. روشن است که استمرار این شیوه که با موازین شرعی، قانونی و اخلاقی سازگاری ندارد و به مصلحت کشور و جامعه نیز نیست، آسیب‌های جدی به انقلاب، کشور و ملت وارد می‌کند و خارج از توان تحمل این گروه عظیم تولیدی است. با وجود این، پیرو درج مطلبی در شماره 7552مورخ 24 آذر‌ماه 97 آن روزنامه با عنوان «حاشیه‌های یک رابطه خاص» به استحضار می‌رساند، مطالب عنوان شده به هیچ وجه صحت نداشته و قویا تکذیب می‌شود». در ادامه جوابیه عظام آمده است «همچنین لازم به ذکر است، شرکت سرمایه‌گذاری عظام، هیچ‌گونه رابطه حقوقی با شرکت‌های پیستون ایران، فرآوری ساخت، استام صنعت، والا قطعه، پویان صنعت نهاد و سازه سیم ندارد و درج نام این شرکت‌ها، ناشی از اشراف نداشتن و اطلاعات آن روزنامه بر ماهیت شرکت‌های مذکور است. در ضمن مستندات متقن و مستدلی مبنی بر عدم‌صحت گزارش مالی مطروحه نیز موجود است.

این خبر را به اشتراک بگذارید