• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 1 خرداد 1403
کد مطلب : 225730
+
-

پیام‌های تسلیت مراجع عظام تقلید

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی: سانحه سنگین و رخداد تلخ ارتحال شهادت گونه رئیس محترم جمهور و امام جمعه گرامی تبریز و وزیر امورخارجه ارجمند و سایر همراهان موجب تألم شد. این مصیبت را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و بازماندگان تسلیت و مغفرت و اجر شهادت را برای سالکان به مقصد رسیده و خادمان به شهود مقصود باریافته خواهان و استواری ایران اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی: ایشان نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد.

آیت‌الله جعفر سبحانی: ضایعه جانگداز شهادت رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (قدس سره) و هیأت همراه، دل‌های بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد. آن عزیز از دست رفته انسانی فداکار و پرتلاش بود که به شهادت همگان، وقت خود را در دوران ریاست‌جمهوری بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی وقف نمود و بحمدالله تا آنجا که شرایط اجازه می‌داد موفقیت بالایی داشت.

آیت‌الله نوری همدانی: مرحوم شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی (رضوان‌الله علیه) تمام عمر را با اخلاص و دیانت و تواضع صرف خدمت به مردم و انقلاب نمود و در این مسیر فردی خستگی‌ناپذیر بود.

آیت‌الله سیدعلی سیستانی: خبر درگذشت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ریاست‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، موجب تأثر و تأسف شد. ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به ملت شریف و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای عزیزان جان‌باخته رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید