• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41273
+
-

عرب نیامده تهدید کرد

بازیکنان پرسپولیس روز گذشته و پیش از شروع تمرین به سرمربی پرسپولیس گفتند که مدیران باشگاه به بازیکنان طی هفته‌های اخیر وعده داده بودند که در پایان بازی با پارس‌جنوبی پرداختی آنها را به 50درصد خواهند رساند. اما پرداختی‌ها 25تا 30درصد توافق صورت گرفته است. به همین دلیل بازیکنان اعلام کردند با این شرایط تمرین را ادامه نخواهند داد. سرمربی کروات سرخپوشان نیز از سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و شجاع خلیل‌زاده خواست با حضور در اتاقش به طرح این موضوع و جلسه بپردازند. البته این در حالی است که با توجه به عدم‌پرداخت مطالبات باشگاه از پاداش کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از حضور در فینال آسیا و تحریم‌های صورت گرفته برای بانک‌های ایرانی، بخش عمده این مشکلات مربوط به این موضوع است و اسپانسر باشگاه نیز روز شنبه تنها 3 میلیاردتومان پرداختی به باشگاه داشته که باشگاه موفق شده بخشی از تعهدات خود را به سرانجام برساند. ناراحتی بازیکنان پرسپولیس از مدیران باشگاه در حالی اتفاق افتاد که بعد از تغییرات مدیریتی و برکناری گرشاسبی، عرب به‌عنوان جانشین او انتخاب شد. سرپرست جدید باشگاه در نخستین صحبت خود با بازیکنان اعلام کرده بود:«با توجه به اینکه من سال‌ها بحث مدیریت مالی را برعهده داشته‌ام این موضوع جزو حرفه من است و مطمئن باشید که مشکلات مالی را حل خواهم کرد.» با وجود این عرب در نخستین چالش خود با عدم‌پرداخت بموقع به بازیکنان روبه‌رو شده است.
 عرب: منتظر تبعات کار خود باشید
سرپرست باشگاه پرسپولیس که فکرش را نمی‌کرد چند روز بعد از جانشینی گرشاسبی با اعتصاب بازیکنان تیم روبه‌رو شود، در کمال تعجب به جای صحبت با بازیکنان گویا آنها را تهدید کرده است که اعتصاب آنها تبعاتی را برایشان به همراه خواهد داشت. شنیده‌ها حاکی از این است که تهدید عرب نه‌تنها بازیکنان را آرام نکرده بلکه سرخپوشان به برانکو اعلام کرده‌اند که با این شرایط سرمربی تیم باید تکلیف این موضوع و تهدید را هرچه زودتر پیگیری کند.
 تمرین نمی‌کنیم تا اعلام موضع باشگاه
بعد از تهدید عرب، بازیکنان پرسپولیس به‌شدت از این موضوع ناراحت شده‌اند. آنها در جلسه با برانکو اعلام کرده‌اند تا زمانی که باشگاه موضع صریح خودش را درخصوص تهدید بازیکنان اعلام نکند حاضر نخواهند بود تمرین کنند و این اتفاق در روزهای آینده هم تکرار خواهد شد. این در حالی است که برانکو تنها تا روز پنجشنبه برای بازیکنان جلسه تمرین گذاشته و بعد از آن تمرینات پرسپولیس تا 12روز تعطیل خواهد بود و بازیکنان تا قبل از اردوی آماده‌سازی‌ می‌توانند استراحت کنند.
  این آقا صداقت ندارد
یکی دیگر از دلایل ناراحتی بازیکنان پرسپولیس درباره صحبت‌های خلاف واقع عرب بوده است. بازیکنان پرسپولیس اعتقاد دارند که سرپرست جدید کمتر از میزانی که اعلام کرده پرداختی داشته و چرا باید چیز خلاف واقع را اعلام کند. گویا بزرگ‌تر‌های تیم به برانکو هم اعلام کرده‌اند که در زمان گرشاسبی ما به‌خاطر صداقت او حرفی نمی‌زدیم اما نمی‌توانیم عدم‌صداقت را تحمل کنیم.
   گرشاسبی بر می‌گردد؟
چالش بازیکنان و سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس در حالی رخ داده که حالا شنیده می‌شود احتمال بازگشت گرشاسبی به باشگاه وجود دارد. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد با توجه به اینکه در قانون آمده درصورتی که پرسپولیس قرار به‌خصوصی‌بودن شود باید از 2ماه قبل از دولتی‌بودن خارج شود و به همین دلیل احتمال اینکه گرشاسبی دوباره به پرسپولیس بازگردد وجود دارد؛ هرچند مدیرعامل سابق سرخپوشان فعلا در کانادا کنار دخترش است.

این خبر را به اشتراک بگذارید