• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 26 آذر 1397
کد مطلب : 41145
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

   پیام‌های پرمهر شما رسید

 پیام‌های تبریک بسیاری به مناسبت سالگرد تأسیس روزنامه همشهری در روزهای گذشته از گوشه و کنار کشور از سامانه پیامکی، تلگرام، تلفن گویا و تلفن ثابت دریافت شد. بی‌شک این پیام‌ها نشان اعتماد شما به مجموعه همشهری است و توان ما را برای انعکاس مسائل و دیدگاه‌های شما مضاعف می‌کند. از همراهی یکایک شما عزیزان سپاسگزاریم.
سرویس سخنگاه

  اتوبوس‌های اسلامشهر داخل پارک‌سوار پیاده کنند

 اتوبوس‌های مسیر تهران- اسلامشهر مسافران خود را در ضلع جنوبی میدان نزدیک دیوارهای فرودگاه مهرآباد پیاده می‌کنند و مسافران برای ادامه مسیر و رسیدن به مترو یا پارک‌سوار آزادی باید مسیر پرخطری را در تاریک و روشن صبح یا غروب طی کنند. درخواست می‌کنیم این اتوبوس‌ها را موظف به پیاده کردن مسافر درون پارک‌سوار آزادی کنند؛ مثل سایر خطوط اتوبوسرانی برون‌شهری.
احمدی از اسلامشهر

    جریمه نادرست ورود به طرح ترافیک

 از مدتی قبل پیامک‌هایی مبنی بر ورود خودروی من به محدوده طرح می‌آمد؛ درحالی‌که به طرح وارد نشده بودم. در سامانه شهرداری تهران پیگیر شدم و با ثبت شماره پلاک خودرو معلوم شد اشتباه شده است و حق را به ما دادند اما جریمه‌های ورود به طرح همچنان در حساب من است و از ‌آن کسر نشده. از مسئولان ذی‌ربط تقاضای رسیدگی دارم.
کتابی از تهران

    سیستم معیوب نوبت‌دهی در کلینیک مهدیه کرمانشاه

 کلینیک پزشکی مهدیه کرمانشاه که بسیار هم شلوغ است بعد از چند سال نتوانسته سیستمی برای نوبت‌دهی تعریف کند و اگر مجبور باشید به این کلینیک که پزشک متخصص هم کم ندارد، بروید باید یک روز کامل را به این کار اختصاص دهید. لطفا به گوش مسئولان برسانید شاید چاره‌ای کنند.
فرید نیشابوری از کرمانشاه

   تکلیف طرح 35متری کرمان بعد از 40سال مشخص شود

 مسئولان، لطفا تکلیف مردم در طرح 35متری کرمان واقع در شهرداری منطقه 14را مشخص کنند. 40سال است این طرح در حال اجراست. اما بعد از احداث زیرگذر امیرکبیر طرح قسمت بالا بلاتکلیف مانده است. اکنون بعد از 40سال نه می‌توانیم بسازیم، نه بفروشیم و نه تفکیک کنیم. از مسئولان تقاضای رسیدگی عاجل داریم.
ساکنان 35متری کرمان

@ جلوی فروشندگان مواد‌مخدر حسن‌آباد کرج را بگیرند

‌حاشیه‌نشینان حسن‌آباد کرج که ساکنانی زحمتکش دارد و همه خانواده‌ها جوان دارند، پاتوق فروشندگان مواد‌مخدر شده است. از مسئولان انتظامی تقاضای برخورد قاطع و عاجل داریم.
شهروند کرجی

  تکلیف سرمایه‌گذاران مؤسسه کاسپین چه می‌شود؟

تمام سرمایه زندگی من 15میلیونی بود که در مؤسسه کاسپین بوده و الان دستم به پولم نمی‌رسد. به‌عنوان یک زن سرپرست خانوار با شغل کارگری همه دارایی‌ام از دستم رفته است. لطفا مسئولان تکلیف سرمایه‌های ما را مشخص کنند؟
یک شهروند

@ زیرساخت‌های شهر جدید هشتگرد کجاست؟

‌ بعد از سال‌ها از ساخت شهرجدید هشتگرد با وجود تبلیغات گسترده‌ای که برای این شهر می‌شود هنوز زیرساخت‌های شهر کامل نیست. رسیدن مترو به هشتگرد که همچنان میسر نشده، سیستم فاضلاب منطقه مشکل دارد، بیمارستانی در این منطقه نیست و کمبودهای درمانی بسیار است و در کل امکانات شهرک کم است؛ درحالی‌که هر روز بر جمعیت آن افزوده می‌شود. مسئولان بعد از حل مشکلات جدی، به جذب شهروندان جدید بپردازند.
ظفری از هشتگرد

 جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی و عمومی با هم

 برخی مطب‌ها و کلینیک‌های اراک زباله‌های خود را قاطی زباله‌های عمومی جلوی درب مطب می‌گذارند. جدای آلودگی‌ای که برای محیط‌زیست شهروندان با این زباله‌ها ایجاد می‌شود آیا دفن آنها همراه زباله‌های عمومی آینده خاک و آب را به خطر نمی‌اندازد؟ مسئولان چاره‌اندیشی کنند.
لیلا نوری از اراک

    10 هزارتومان برای یک‌ساعت پارک خودرو!

 پارکینگ منطقه یک شهرداری جنب امامزاده صالح برای یک‌ساعت پارک در فضای روباز 10هزارتومان و همین مدت در پارکینگ طبقاتی 5هزارتومان می‌گیرد. آیا واقعا شهرداری بر این پارکینگ نظارت دارد؟
بابایی از تجریش

@ تلفن روستاهایی که کابلشان سرقت شده بود، وصل نشد

 مشکل تلفن چند روستای نیشابور که مسئولان عنوان کردند کابل‌های تلفن آن به سرقت رفته است همچنان باقی‌است و تلفن‌ها وصل نشده. وقتی از مسئولان پیگیری می‌کنیم می‌گویند سیم‌ها به سرقت رفته است. اگر واقعا سیم‌ها دزدیده شده دزدان را بگیرند و خطوط را مرمت کنند؛ اگر نه که مشکل را حل کنند.
شهرتی از نیشابور

  بلاتکلیفی سند مالکیت شهروندان رویان

 شهروندان ساکن رویان همچنان مشکل سند مالکیت دارند و بنیاد علوی اجازه نمی‌دهد برای زمین‌های اهالی سند صادر شود. این در حالی است که زمان خرید زمین اسمی از بنیاد علوی نبود و نمی‌دانستیم با چنین مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم. اکنون با نبود سند بلاتکلیف مانده‌ایم.
سعیدی از علمده

این خبر را به اشتراک بگذارید