• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 24 آذر 1397
کد مطلب : 40828
+
-

کوتاه از سیاست | ایران

  تخیلات بیمار!

 مشاور وزیر کشور گفت: انتساب مطالب کذب به رحمانی فضلی زائیده تخیلات بیمار است و قطعا منتشرکنندگان این اخبار کذب و بازنشردهندگان آن، در مسیر ایجاد بدبینی و یأس در افکار عمومی گام برمی‌دارند و مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت. به‌گزارش ایرنا، روح‌الله جمعه‌ای گفته است: تردیدی نیست حواشی اخیر علیه وزیر کشور که با اهداف روشن منتشر می‌شود به‌منظور تأثیرگذاری در فعالیت‌های امنیت بخشی وزارت کشور و همچنین توفیقات حاصله از تلاش مستمر و جدی ستاد هماهنگی اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور است و این عملکرد به مذاق این شبکه انحرافی و دروغ‌پرداز خوش نیامده و این جریان نزد مردم عزیز کشور رسواست.

  برخی سیر نمی‌شوند

امام جمعه تهران گفته است: برخی در کشور حریص هستند و اگر کل مملکت را هم بخورند سیر نمی‌شوند؛ یعنی حقوق‌های نجومی هم برای آنها کافی نیست بلکه می‌خواهند تمام خزائن کشور را برای خود و خاندانشان داشته باشند. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه گفته: این چه شعاری است که اگر زندگی ارزان می‌خواهید باید FATF اجرا شود. این شعارها را قبلا هم دادید و روزگار مردم را سیاه و گرفتارشان کردید.

  مردم تا چه زمانی می‌ایستند؟

محسن‌رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا زمانی که آرمان‌های انقلاب اسلامی پا برجا بوده و انقلاب در مسیر اولیه خود حرکت می‌کند، مردم سختی‌ها را تحمل کرده و از نظام در برابر توطئه‌های آمریکا پشتیبانی می‌کنند. به گزارش اعتماد آنلاین، رهامی گفته است: مسائلی مثل فساد، رانت و پولشویی می‌تواند به آرمان عدالتخواهی ضربه بزند یا اگر مردم به این نتیجه‌ برسند که کارگزاران نظام به فکر عدالت نیستند، این آرمان آسیب می‌بیند.

این خبر را به اشتراک بگذارید