• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36812
+
-

دایی به قلعه رسید

کوتاه‌تر از گزارش

دایی به قلعه رسید


روز جمعه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر ایران 5بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که 4بازی از هفته دوازدهم و یک بازی هم باقیمانده از هفته یازدهم خواهد بود. سپاهان اصفهان که هفته گذشته درگیر بازی جام‌حذفی مقابل مس کرمان بود، دیدار هفته یازدهم خود را با کمی تأخیر نسبت به دیگر تیم‌ها روز جمعه (18آبان) مقابل سایپا برگزار می‌کند و 8‌ تیم دیگر همزمان با این بازی آغازگر هفته دوازدهم خواهند بود.


سپاهان ......................... سایپا
علی دایی در پرترافیک‌ترین هفته‌های فصل به‌ترتیب با استقلال، پرسپولیس و دوباره استقلال بازی کرده و حالا باید در چهارمین مصاف متوالی با مدعیان اسم ‌و رسم‌دار لیگ به مصاف سپاهان برود. تیم قلعه‌نویی بعد از 4برد متوالی در لیگ برتر به این بازی رسیده و برای دستیابی به صدر جدول نیازمند پیروزی در این بازی است. مشکل بزرگ سپاهانی‌ها محرومیت 3بازیکن اصلی این تیم یعنی مهدی کیانی، مهرداد محمدی و عزت پورقاز است که می‌تواند یاران دایی را به امتیازگیری از میزبان امیدوارتر کند.


نساجی ............................ استقلال خوزستان
تیم جواد نکونام کلا با بردن غریبه شده و شاید این بهترین فرصت برای اعاده حیثیت قائمشهری‌ها و کسب دومین پیروزی فصل باشد. نساجی از ابتدای فصل فقط یک‌بار برنده شده و با توجه به اینکه سپیدرود و نفت مسجدسلیمان هم هفته گذشته بالاخره نخستین پیروزی را دشت کردند حالا این تیم صاحب کمترین برد در لیگ هجدهم است. نساجی در 2 بازی قبلی موفق به گلزنی نشده و برای نخستین‌بار در این فصل 180دقیقه را در حسرت گل سپری کرده است. امید شهر خسته برای ناامید نکردن قائمشهری‌ها باید قبل از هر چیز مشکل گلزنی را حل کند و بعد از آن به فکر حفظ دروازه‌اش مقابل مهمان خوزستانی باشد؛ مهمانی که در 5مهمانی قبلی‌اش 10گل خورده و 3مساوی و 2شکست داشته است.


پارس‌جنوبی ...................................... پیکان
این بازی مصاف 2 تیم بازنده هفته گذشته است که طبعا هیچ‌کدام نمی‌خواهند برای دومین هفته متوالی دست‌خالی بمانند. پارس‌جنوبی طی 11 بازی 4بار شکست خورده که هر 4باخت در خارج از خانه رقم خورده است. این تیم هنوز در جم نباخته و در این بازی هم خیال باختن ندارد. در آن سوی میدان تیم مجید جلالی ایستاده که بعد از 3برد متوالی دچار افت شد و در 2 هفته اخیر به یک تساوی و یک باخت رسیده است. پارس‌جنوبی در خانه شکست نخورده و پیکان هم خارج از خانه فقط یک‌بار پیروز شده است.


تراکتورسازی ............................... ذوب‌آهن
تراکتورسازی برای نخستین‌بار در فصل جاری 2 بازی پشت سر هم را برده است. پیروزی اخیر این تیم در زمین پیکان برد باارزشی بود که تراکتوری‌ها را به جمع 3تیم صدر جدول رساند. اگر محمد تقوی بتواند با بردن ذوب‌آهن چهارمین پیروزی‌اش را طی 5بازی به‌دست بیاورد، شاهکاری خلق کرده که جایگاه تراکتورسازی را در میان تیم‌های صدر جدول تثبیت خواهد کرد. تراکتور در مقایسه با ذوب‌آهن 7گل بیشتر زده اما جالب این است که در شوت به دروازه، مالکیت توپ، دقت پاس و موفقیت در نبردهای هوایی و زمینی ذوبی‌ها آمار بهتری نسبت به این تیم داشته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید