• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36810
+
-

پرواز شاهین به رده دوم و احتمال اخراج میثاقیان


رقابت‌های لیگ دسته اول روز یکشنبه پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی، تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه دستگردی اکباتان به مصاف هم رفتند. این دیدار در هر دو نیمه پرفشار و پربرخورد دنبال شد و دو تیم نشان دادند که توانایی رقابت برای صعود به لیگ برتر را دارند و حتی همین حالا هم در فرم تیم‌های لیگ برتری نشان دادند. البته گل‌گهر در این بازی نمایش دور از انتظاری داشت و کمی خوش‌شانس بود که تهران را با شکست ترک نکرد. حتی وینکو بگوویچ هم بعد از بازی تأکید کرد که تیمش نمایش خوبی نداشت. با این تک امتیاز شاگردان وینگو همچنان در صدر باقی ماندند ولی مس کرمان با پیروزی در دیدار معوقه خود مقابل مس رفسنجان در داربی کرمان می‌تواند به صدر برسد و سرخپوشان پاکدشت هم 16امتیازی شدند و رتبه چهارم را در اختیار گرفتند.

در یک بازی حساس دیگر هم شاهین شهرداری بوشهر با مربیگری محمود فکری در خرمشهر به مصاف کارون اروند رفت و با 3گل حریفش را در هم کوبید. شاهین شهرداری بوشهر با این برد 20 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به گل‌گهر سیرجان در رده دوم جدول مسابقات قرار گرفت. کارون هم با 10 امتیاز به رده دهم سقوط کرد. کارون اروند خرمشهر در 3بازی اخیر با نتایجی سنگین مغلوب مس کرمان، گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر شده و نکته جالب توجه این است که در هر بازی 3گل از این تیم‌ها دریافت کرده است. میثاقیان در حالی در ابتدای فصل از مدعی بودن تیمش برای صعود به لیگ برتر صحبت کرد که آنها از 10بازی فقط 10 امتیاز گرفته‌اند و در رده دهم جدول قرار دارند. این شرایط باعث شده تا زمزمه‌هایی در خصوص تغییر کار فنی کارون اروند شنیده شود.مسئولان باشگاه بعد از شکست سنگین خانگی برابر شاهین بوشهر هنوز صحبتی مبنی بر تغییر کادر فنی انجام نداده‌اند ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که هیأت مدیره باشگاه کارون اروند قرار است تشکیل جلسه بدهد تا آخرین وضعیت این تیم مورد بررسی قرار بگیرد. بعد از این جلسه تکلیف ماندن یا جدایی میثاقیان مشخص خواهد شد.

گفتنی است که در دیگر بازی‌های این هفته ملوان و اکسین به تساوی بدون گل رضایت دادند، شهرداری تبریز در زمینخودش با بادران 1-1 مساوی کرد، قشقایی و آلومینیوم اراک هم در شیراز به تساوی بدون گل رضایت دادند و دیدار خونه‌به‌خونه با شهرداری ماهشهر هم در بابل با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید