• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36808
+
-

بشار رسن: هنوز فینال تمام نشده

کاشیما، جهنم آزادی را ندیده است

بشار رسن: هنوز فینال تمام نشده


پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان در برابر حریف ژاپنی خود با 2گل شکست خورد و حالا امیدوار است که بتواند در بازی برگشت برابر این تیم در ورزشگاه آزادی این نتیجه را جبران کند و خود را به‌عنوان قهرمان آسیا معرفی کند. هافبک عراقی سرخپوشان که در این فصل و به‌خصوص در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی از خود نشان داده در بازی برابر کاشیما نتوانست مانع شکست سرخپوشان شود و امیدوار است که پرسپولیس در بازی برگشت بتواند با حمایت هواداران خود به پیروزی برسد.

   پرسپولیس در بازی رفت با 2گل شکست خورد.
ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، این بازی فینال آسیا بود،  کاشیما هم تیم خوبی بود ولی در نیمه دوم روی ۲ اتفاق گل خوردیم. البته هنوز بازی تمام نشده و مطمئن باشید در بازی برگشت این نتیجه را جبران خواهیم کرد.


   ولی خب کار سختی را در پیش دارید.
بازی اصلی هنوز مانده است و آن هم در ورزشگاه آزادی است. کاشیما تیمی نیست که نتوانیم آنها را شکست بدهیم، درست است که ۲ گل خوردیم ولی توانایی بردن آنها را داریم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.


   البته در نیمه دوم پرسپولیس از لحاظ بدنی افت شدیدی کرد.
بله به‌دلیل اختلاف ساعت و پرواز طولانی که داشتیم واقعا خسته شدیم و این در نیمه دوم خودش را نشان داد و بدن‌هایمان در نیمه دوم خالی کرد به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را نشان دهیم.


   در این بازی خیلی به داوری اعتراض داشتید.
من نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما به‌نظرم داوری در این بازی خیلی بد بود و اخراج نعمتی هم سختگیرانه بود و اگر داور می‌دانست سیامک کارت زرد دارد به او کارت دوم را نمی‌داد.


   به‌نظرت پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود؟
به‌نظرم کار برای ما هنوز تمام نشده و تیم کاشیما هنوز جهنم ورزشگاه آزادی را ندیده است و مطمئن باشید با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم کار را در تهران تمام کنیم و نتیجه بازی برگشت را جبران کنیم.


   در بازی رفت به‌نظر می‌رسید که از ناحیه کتف با مشکل روبه‌رو شدی.
بله کمی از ناحیه کتف درد داشتم و این آسیب‌دیدگی برای گذشته است اما قطعا به بازی برگشت می‌رسم و با قدرت بازی خواهم کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید