• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36795
+
-

شبکه‌ اجتماعی

شبکه‌ اجتماعی

شاخ‌های قدیم
این عکس قدیمی و جالب از نیمکت تیم‌ملی را دیروز محمد نوری در صفحه شخصی اش منتشر کرد. نوری در این عکس در کنار محمد نصرتی و مرتضی اسدی دیده می‌شود و بهانه‌اش برای استوری‌کردن این تصویر اتفاقاتی است که در روزهای اخیر برای این دو بازیکن رخ داده است. مرتضی اسدی دیروز با فوتبال خداحافظی کرد و محمد نصرتی هم به‌عنوان سرمربی موقت اکسین البرز جانشین فراز کمالوند شد.

بحث علی کریمی با کفتارها
دنبال‌کردن صفحه شخصی علی کریمی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تفریحات کاربران اینستاگرام باشد. جادوگر همیشه مشغول کنایه زدن و شاخ‌وشانه کشیدن برای یک‌سری دشمن فرضی و واقعی است. بعد از اتفاقات اخیر و حکم قضایی که چند روز قبل علیه‌ او صادر شد، دیروز در اینستاگرام نوشت: «گرگ تیرخورده که هیچ‌موقع از زخم ناله نمی‌کنه، چون می‌دونه اگه بناله کفتارها احساس غرور می‌کنن... زخمم خوب می‌شه بی‌ناله، اما می‌درم تمام کفتارهایی را که سر شکستن غرورم شرط بستند.» آره خلاصه!

آن سفرکرده
ستاره کشتی ایران به خداحافظی رسول خادم از فدراسیون کشتی واکنش نشان داد. حسن یزدانی، طلایی‌ترین کشتی‌گیر حال‌حاضر ایران دیروز در واکنش به استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی پستی در اینستاگرام منتشر کرد و کنار عکسی از خودش و رسول نوشت: «آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست... هر کجا هست خدایا به سلامت دارش.»

این خبر را به اشتراک بگذارید