• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 13 آبان 1397
کد مطلب : 36446
+
-

روزهای بی‌فروغ شبکه 3

بازتاب
روزهای بی‌فروغ شبکه 3


نیما بهدادی‌مهر/ روزنامه نگار
پرسپولیس دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را به کاشیما آنتلرز باخت و برخلاف قولی که در برنامه حالا خورشید از مدیر جوان شبکه 3گرفته شد، خبری از ویژه‌برنامه90 برای این بازی نبود.

گویا اعضای شورای کنداکتور شبکه‌3 اهمیت این بازی را به اندازه دیدارهای لیگ ملت‌های اروپا ندیده بودند. به‌واقع حضور تیمی از ایران پس از یک دهه در فینال رقابت‌های باشگاهی آسیا به آن اندازه درنظر مدیران شبکه3 بی‌اهمیت بود که هیچ برنامه مؤثری برای آشناسازی فوتبال‌دوستان ایرانی با کاشیما آنتلرز در نظر نگرفته بودند.

حضور جواد خیابانی در ژاپن هم اگرچه کاری معمول و مرسوم در شبکه‌های رسانه‌ای بین‌المللی برای پوشش دیدارهای مهم است اما به‌قدری بدون هدف و بی‌برنامه اجرا شد که نه مخاطبان تلویزیونی از این حضور نفعی بردند و نه گزارش بازی به دلشان نشست؛ آن هم گزارشی که نیم‌ساعت آن به‌دلیل نقص فنی از سوی محمدرضا احمدی در تهران گزارش شد.

حال باید این پرسش را از مدیر جوان شبکه 3پرسید که آیا بهتر نیست با منطق و عقلانیتی که در برنامه حالا خورشید از آن دم می‌زدید و با توجه به همان نظم سازمانی که بر آن تأکید داشته‌اید، فوتبال ایران را از اصلی‌ترین ظرفیت ایجاد هیجانش یعنی برنامه 90و عادل فردوسی‌پور محروم نکنید؟

بی‌شک فوتبال‌دوستان ایرانی در هفته پیش رو منتظر پخش 2برنامه 90هستند؛ یکی برنامه 90که به سیاق همیشگی‌اش به لیگ و جام حذفی می‌پردازد و دیگری ویژه‌برنامه 90برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و واکاوی دلایل شکست پرسپولیس و پیروزی کاشیما در دیدار رفت. علی فروغی، مدیر جوان شبکه 3، شما را به این تصمیم دعوت می‌کنم تا شبکه‌تان را بی‌فروغ‌تر از این نکنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید