• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 2 آبان 1397
کد مطلب : 35221
+
-

طلای آسیا برای بانوان قایقران زنجان و همدان

ورزش
طلای آسیا برای بانوان قایقران زنجان و همدان

رویا سلطانی بانوی قایقران زنجانی در مسابقات آسیایی 2 مدال طلا کسب کرد.
«پریوش قادری‌نیا» نایب رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم‌ملی ایران با کسب 6 مدال طلا و 2 نقره در 2 بخش بانوان و آقایان بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی پاراکانو آسیا که به میزبانی سمرقند برگزار شد، ایستاد.

وی افزود: رویا سلطانی بانوی قایقران زنجانی حاضر در این رقابت‌ها بود که توانست با گذشتن از سد رقبا، 2 مدال خوشرنگ طلا در 2 کلاس VL2 و KL2 را برای دومین‌بار برای استان زنجان در رشته قایقرانی کسب کند.
قادری‌نیا تصریح کرد: سلطانی سابق بر این در رشته بسکتبال با ویلچر بانوان فعالیت می‌کرد اما با تشخیص کادر فنی هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان وارد رشته قایقرانی پاراکانو شد و با پشتکار و جدیت توانست نتایج درخشانی را کسب کند.

آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران استان همدان نیز موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا شد. مهدی صمدی دبیر هیات قایقرانی همدان در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهارکرد: این بانوی قایقران صبح سه شنبه در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا به میزبانی کشور ازبکستان به مدال طلا دست یافت.وی اضافه کرد: حکیمی در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر زیر ٢٣ سال بانوان به مدال طلا رسید.صمدی خاطرنشان کرد: مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال، جوانان و پاراکانو تا 2 آبان ماه در سمرقند ازبکستان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید