• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33580
+
-

جراح کلیه قربانی اسیدپاشی در پایتخت


در تازه‌ترین حادثه اسیدپاشی که شامگاه دوشنبه در پایتخت رخ داد، پزشکی متخصص قربانی اسیدپاشی  2 موتورسوار شد.

به گزارش همشهری، ساعت 20:16دوشنبه 16مهرماه آقای دکتر که متخصص و جراح کلیه است از بیمارستانی در شرق تهران خارج شد. او دقایقی بعد پشت فرمان خودروی  پژو 206 خود نشست و به سوی خانه اش به راه افتاد. آقای دکتر دقایقی بعدبه  اتوبان رسالت رسید و به سمت بزرگراه امام علی درحال حرکت بود که درست نبش ورودی بزرگراه 2 سرنشین یک موتورسیکلت به‌خودروی وی نزدیک شدند. او آنها را نمی شناخت و نمی دانست  چه نیتی دارند‌اما لحظاتی بعد 2 مرد موتورسوار محتویات یک ظرف اسید را روی او پاشیدند.

مردان اسید‌پاش پس از این اقدام پا به فرار گذاشتند و آقای دکتر که از شدت سوختگی صورتش را گرفته بود نتوانست خودرو را کنترل کند، تعادل خودرو از دستش خارج شد و با گاردیل کنار اتوبان برخورد کرد و متوقف شد.

رانندگان خودروهای عبوری با دیدن این صحنه به اورژانس زنگ زدند و به کمک وی شتافتند. با حضور اورژانس، پزشک مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که او از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده است.


شروع تحقیقات
وقتی گزارش این حادثه به پلیس مخابره شد، ‌گروهی از مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند تا به تحقیق از تازه‌ترین قربانی اسیدپاشی پایتخت بپردازند.

 او عنوان کرد که همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داده و چهره 2 موتور سوار را ندیده است. وی می‌گفت که با هیچ‌کس خصومتی نداشته و به‌احتمال زیاد 2 موتورسوار اسیدپاش او را با شخص دیگری اشتباه گرفته‌اند و احتمالا هدفشان اسیدپاشی به فرد دیگری بوده است. در چنین شرایطی گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی سیدسجاد منافی‌آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را برای شناسایی 2 موتورسوار اسیدپاش آغاز کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید