• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33567
+
-

طناب دار به کابوس ده‌ها زن و دختر پایان داد


پسر جوانی که در جریان ماه‌ها فعالیت مجرمانه در همدان و دیگر شهرهای کشور، ده‌ها زن و دختر را فریب داده و پس از تجاوز اقدام به تهیه فیلم‌‌های سیاه از آنها کرده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش همشهری، این مرد جوان که رامین نام دارد چند‌ماه پیش و زمانی تحت تعقیب پلیس همدان قرار گرفت که گزارشی مردمی درباره فعالیت‌های شیطانی او در اختیار مأموران قرار گرفت. گزارش‌ از این حکایت داشت که جوانی حدودا 32ساله، سوار بر خودروی شاسی‌بلند جک در خیابان‌های همدان اقدام به فریب زنان و دختران کرده و از آنها سوءاستفاده می‌کند.

با صدور دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری مرد جوان آغاز شد و مأموران موفق شدند او را شناسایی و بازداشت کنند. هر چند رامین مدعی بود بی‌گناه است و مدارک چندانی علیه او وجود نداشت اما در ادامه و با کشف تعدادی فلش مموری داخل ماشینش، راز هولناک او فاش شد. داخل فلش‌ها و همچنین حافظه موبایل متهم ده‌ها فیلم از صحنه‌های آزار و اذیت زنان و دختران بود.

بیشتر فیلم‌ها رامین را نشان می‌داد که خودروی خود را در بیابان‌های اطراف همدان پارک کرده و داخل ماشین با تهدید طعمه‌هایش را مجبور می‌کند به دستورهایش عمل کنند. فیلم‌های کشف شده از مرد جوان مأموران را شوکه کرده بود و در این شرایط تحقیقات برای شناسایی زنان و دخترانی که قربانی او شده بودند آغاز شد. برخی از آنها وقتی خبر دستگیری مرد جوان را شنیدند راهی دادسرا شدند تا از مرد شیطان‌صفت شکایت کنند. همه آنها می‌گفتند که با رامین درحالی‌که سوار بر خودروی شاسی‌بلند خود بوده، در خیابان آشنا شده بودند.

مرد جوان خودش را دانشجوی دکتری معرفی کرده و با توجه به قیافه و سر و وضع خوبی که داشت توانسته بود اعتماد آنها را جلب کند. پس از آن هم پیشنهاد ازدواج داده و به بهانه تفریح، طعمه‌هایش را سوار خودروی خود کرده و به بیابان‌های اطراف شهر برده و در آنجا با تهدید، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او با نصب دوربین مخفی در ماشینش از صحنه‌های آزار و اذیت طعمه‌هایش فیلم گرفته و سپس آنها را تهدید کرده بود که اگر شکایت کنند، فیلم‌ها را منتشر کرده و آبرویشان را خواهد برد. بررسی‌ها از این حکایت دارد که این مرد نه تنها در همدان که در شهرهای دیگر نیز با همین شگرد دست به آزار و اذیت زنان و دختران زده بود. در این میان عده‌ای از طعمه‌هایش زنان متاهل بودند و عده‌ای نیز دخترانی بودند که بعدها پس از این ماجرا ازدواج کرده اما هرگز از کابوس اتفاقی که برایشان رخ داده بود خلاص نشده و از ترس به‌هم خوردن زندگی‌شان حاضر نشده بودند شکایت کنند.

در چنین شرایطی بود که پرونده رامین به دادگاه کیفری استان همدان فرستاده شد و او پای میز محاکمه قرار گرفت. با این حال از بین همه قربانیان او تنها 10نفر از آنها حاضر به شکایت از او شده بودند و در نهایت نیز او به جرم 10مورد تجاوز به عنف و آدم‌ربایی محاکمه و به اعدام محکوم شد. حکم اعدام وی چند روز پیش و در حضور نماینده دستگاه قضایی اجرا شد و کابوس ده‌ها زن و دختر به پایان رسید. این مرد در حالی به سزای اعمالش رسید که رسانه‌های بیگانه، با سوءاستفاده از عدم‌اطلاع‌رسانی ‌بموقع از سوی دستگاه قضایی، بدون اشاره به سوابق این مرد مدعی «قتل یک شهروند کرد در همدان» شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :