• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33569
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  قدر نعمت امنیت را بدانیم
با سلام و خداقوت. هفته نیروی انتظامی را به همه حافظان امنیت و آسایش میهن اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوییم. اگر امروزه در تمامی شهرها و روستاها و محله‌ها و در تمام زمینه‌ها امنیت برقرار است  به خاطر تلاش عزیزان خدوم نیروی انتظامی است. ما باید قدر نعمت امنیت را بدانیم.
 

6263...0938


  وزن بالای بسته‌های ماکارونی
سلام. در کنار انتقادات و گلایه‌هایی که مردم از تولیدکنندگان شرکت‌های مختلف درخصوص کم‌فروشی در محصولات ارائه شده اعلام می‌کنند که متأسفانه واقعیت دارد، اما انصاف حکم می‌کند از شرکت‌های تولیدکننده بسته‌های ماکارونی هم بگوییم که وزن بسته‌هایشان همواره بیشتر از میزان درج شده در روی آنهاست. این اقدام خداپسندانه می‌تواند الگویی برای سایر شرکت‌های تولیدکننده‌ای باشد که اعلام می‌کنند افزایش دلار باعث کم‌فروشی آنها شده است. لطفا این تشکر ما را هم منتشر کنید.
 
دبیر بازنشسته از تهران


  نوشدارو بعد از مرگ سهراب!
سلام. از اینکه مسئولان در سازمان تأمین اجتماعی با اقدامات خود روزبه‌روز شرایط امور معیشتی را برای اقشار حداقل‌بگیر آن سازمان سخت‌تر کرده‌اند تشکر می‌کنیم! به‌عنوان نمونه حقوق ماهانه که بیستم هر‌ماه پرداخت می‌شد به آخر هرماه موکول شده است. از سوی دیگر هزینه‌های درمان که توسط بیمه آتیه‌سازان حافظ یک ماهه پرداخت می‌شد، الان هر 3‌ماه پرداخت می‌شود! همچنین وام 2میلیون تومانی را هم زمانی به حداقل‌بگیران واگذار می‌کنند که نوشدارو بعد از مرگ سهراب است. خدا خیرشان بدهد!
 
گلایه یک بازنشسته تأمین اجتماعی
 

  گلایه از شرکت ارتباطات مبین‌نت
سلام. روز بخیر. بیش از 15روز است که اینترنت شرکت ارتباطات مبین‌نت برای مشترکان قطع شده است. متأسفانه قطعی‌های دراز‌مدت باعث ایجاد خسارت‌های بیشتر به مشترکین به‌خصوص آنهایی که با ارباب‌رجوع سرو کار دارند، شده و از طرفی باعث سلب اعتماد از مبین‌نت خواهد شد .این درحالی است که مسئولان شرکت مبین‌نت مدعی هستند با ایجاد پوشش سراسری در ایران و ارائه سرویس‌های گوناگون، موقعیت ممتازی در میان اپراتورهای خدمات اینترنتی کشور دارند! لطفا این مشکل را در روزنامه پیگیری کنید.
 
تماس تعدادی از کاربران مبین‌نت


@  سرمایه‌گذاری در بورس
با سلام. در عموم کشورهای پیشرفته دنیا، سرمایه‌گذاری در بورس به‌عنوان مطمئن‌ترین و در عین حال منطقی‌ترین روش کسب سود مطرح است. اگر حمایت از بورس به‌صورت جدی توسط دولت صورت بگیرد، این اقدام می‌تواند مانع رونق دلالی و تشدید سفته‌بازی در بازارهای موازی همچون مسکن، خودرو، طلا و ارز شود. به‌نظرم در شرایط فعلی یکی از راه‌های کنترل نوسان دلار و ارز این است که دولت از بورس حمایت جدی بکند. با این اقدام شرکت‌ها بهتر می‌توانند فعالیت کنند و منفعت آن، هم برای سرمایه‌گذار و هم برای آحاد مردم خوب خواهد بود.
 
یک کارشناس بورس از تهران


@  کمک به کاهش تولید زباله
سلام روزتان بخیر. به گفته کارشناسان محیط‌زیست تهرانی‌ها 3برابر متوسط دنیا زباله تولید می‌کنند. این درحالی است که مدت‌هاست بحث دفن زباله در دنیا تمام‌شده و سال‌هاست کشورهای پیشرفته بخشی از این زباله را به چرخه مصرف باز می‌گردانند. پیشنهاد می‌کنم وقتی درد را می‌نویسید راهکاری هم برای درمان بنویسید. یکی از راهکارها کم‌حجم‌سازی پسماند در منازل و تفکیک آنهاست که متأسفانه با گذشت سال‌ها هنوز هم این فرهنگ در بین شهروندان نهادینه نشده است. به‌نظرم این امر مستلزم آموزش روش‌هایی برای کاهش تولید زباله توسط شهرداری‌های مناطق است.
 
7845...0912


@  می‌گویند قطعات یدکی نداریم!
سلام. درحالی‌که خدمات پس از فروش باید ابزار بسیار مناسبی برای رقابت در بین تولیدکنندگان باشد اما متأسفانه در ایران سرگردانی مشتریان برای گرفتن خدمات پس از فروش کالاهای خریداری شده به موضوعی خسته‌کننده تبدیل شده است. به‌عنوان نمونه وقتی به خدمات پس از فروش نمایندگی‌های خودروسازان مراجعه می‌کنید به‌جای پاسخگویی به شما می‌گویند قطعات یدکی نداریم! از طرفی برخی از نمایندگی‌ها هزینه‌های بی‌مورد برای خریداران می‌تراشند. در واقع هیچ‌گاه به مشتری مهلت آن داده نشده است که از خرید خود لذت ببرد. برای همین خدمات پس از فروش در کشور ما به معضلی حل‌نشدنی تبدیل شده است. از روزنامه همشهری درخواست می‌کنیم در این‌باره گزارشی منتشر کند.
 
8456...0912

ستون بامردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا با نظرات خود که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در ارتباط باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید