• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33506
+
-

2700 میلیارد تومان پروژه قابل واگذاری‌

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه گفت: بیش از 2700 میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام دستگاه‌ها در استان قابل واگذاری به بخش خصوصی است. 

به گزارش ایسنا، «حبیب‌الله وفایی» واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دوازده‌گانه دولت برای مقابله با تحریم‌ها دانست و افزود: اقتصاد ایران ظرفیت‌های بی‌بدیلی برای واگذاری پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام به بخش خصوصی دارد.  وی از پیگیری جدی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی در کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: باید به سرمایه‌گذاران اطلاع دهیم کدام طرح‌ها و با چه شرایطی قابل واگذاری هستند. 

وفایی گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدانند چه شرایطی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده، به استقبال این موضوع می‌آیند.  رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه به دستگاه‌ها هم اعلام کرد که عزم دولت برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی جدی است و از این پس تخصیص اعتبار برای این پروژه‌ها صفر خواهد شد. 

وفایی با بیان این‌که پیش از این 71 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در کرمانشاه شناسایی شده بود، عنوان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته 82 پروژه دیگر را نیز شناسایی کردیم و اکنون 153 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی داریم که برآورد سرمایه‌گذاری آنها 2717 میلیارد تومان است.  رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها حق حذف هیچ‌کدام از این پروژه‌ها را ندارند و باید بر اساس اولویت‌بندی نسبت به واگذاری آنها اقدام کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید