• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33436
+
-

شناسایی بناهای خطرساز شهر

شهر
شناسایی بناهای خطرساز شهر

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند از آماده‌باش مدیریت شهری بیرجند برای فصل بارندگی خبر داد و گفت: باید املاک خطرساز شهر شناسایی و هرچه سریع‌تر ایمن‌سازی شود. 
به گزارش تسنیم، «همایون شاکری» در جلسه مدیریت بحران شهرداری بیرجند افزود: این جلسه برای آمادگی هرچه بیشتر در برابر حوادث غیرمترقبه تشکیل شده است و همه دستگاه‌های اجرایی همیشه باید برای مقابله با حوادث احتمالی آماده باشند. 

معاون خدمات شهری شهردار بیرجند اظهار کرد: پیشگیری و آمادگی برای مقابله با بحران اهمیت بسیاری دارد و مناطق بحران باید شناسایی شده و قبل فصل بارندگی اقدامات لازم برای پیشگیری اندیشیده شود. قنات‌های شهر، مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها باید توسط آب منطقه‌ای تعیین تکلیف شود. همچنین باید املاک خطرساز شهر شناسایی شده و اقدامات ایمن‌سازی این مکان‌ها هرچه سریع‌تر انجام شود. 

شاکری بیان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز باید برای شناسایی درختان خشک‌شده و اصلاح آن مطابق قانون اقدام کند. شهرداری وظیفه دارد در زمینه رفاه شهروندان گام بردارد و رسیدگی به این‌گونه مسائل باید با دقت و سرعت انجام شود و همشهریان نیز باید در شناسایی نقاط بحرانی شهر با شهرداری همکاری کنند تا در شرایط بحرانی شهری امن داشته باشیم. 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :