• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 16 مهر 1397
کد مطلب : 33271
+
-

کشف 4هزار عقرب در اتوبوس بین‌شهری

کوتاه از حادثه
کشف 4هزار عقرب در اتوبوس بین‌شهری


قاچاقچی عقرب 4هزار عقرب را داخل اتوبوسی جاسازی کرده و قصد داشت آنها را به تهران بیاورد اما خارج شدن یکی از عقرب‌ها مسافران اتوبوس را به وحشت انداخت و نقشه این قاچاقچی را نقش برآب کرد.

چند روز قبل اتوبوسی از خوزستان به‌سوی قزوین به‌راه افتاد اما در بین راه حادثه وحشتناکی اتفاق افتاد. والدین کودکی که از مسافران اتوبوس بود بعد از گریه و بی‌قراری فرزندشان فهمیدند که یک عقرب که در اتوبوس است، او را نیش زده است. به‌دنبال این حادثه اتوبوس متوقف و معلوم شد یک عقرب در بین مسافران است. اما این پایان ماجرا نبود؛ چراکه در ادامه معلوم شد یکی از سرنشینان اتوبوس که قاچاقچی جانوران است 4هزار عقرب را در یک بسته وارد اتوبوس کرده است.

عبدالحسین مظفری، معاون نظارت و پایش اداره محیط‌زیست استان قزوین در این‌باره به فارس گفت: براساس گزارش رسیده از نیروی انتظامی تعدادی عقرب از محموله جاسازی شده در اتوبوسی که در مسیر خوزستان به قزوین در حرکت بود، بیرون آمده و به داخل اتوبوس وارد شدند. حتی یکی از عقرب‌ها کودکی را نیش زده که خوشبختانه آسیب جدی به این کودک وارد نشده است. وی ادامه داد: با کشف 4هزار عقرب در این اتوبوس متهم بازداشت شد. او ادعا می‌کند که به‌عنوان رابط و تحویل‌دهنده این محموله خطرناک همکاری کرده است و در جریان تجارت غیرمجاز زهرگیری و پرورش عقرب نیست. این پرونده در مرحله رسیدگی قضایی قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید